- Absurdalnych zażaleń jest tyle, ile ludzkich potrzeb i pragnień - podkreśliła Marzena Zarzycka z Polskiej Izby Turystyki w "Dzień Dobry Wakacje". Czasami jednak reklamacje klientów znajdują uzasadnienie w rzeczywistości. - Każda uwaga klienta powinna być zgłoszona do naszego przedstawiciela jeszcze w trakcie pobytu, żebyśmy mogli to zweryfikować i podjąć ewentualną interwencję - doradziła Agnieszka Żurawska z jednego z biur podróży.
Przeczytaj też: 17-letnia muza Victorii Beckham podbija świat mody (wideo)
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?