All inclusive. Co reklamują klienci biur podroży? (wideo)

Dzień Dobry TVN/x-newsZaktualizowano 

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Za płytki basen, za słaby alkohol, odpływy morza czy pojawiające się jaszczurki. Z takimi reklamacjami nierzadko spotykają się pracownicy biur podróży.

- Absurdalnych zażaleń jest tyle, ile ludzkich potrzeb i pragnień - podkreśliła Marzena Zarzycka z Polskiej Izby Turystyki w "Dzień Dobry Wakacje". Czasami jednak reklamacje klientów znajdują uzasadnienie w rzeczywistości. - Każda uwaga klienta powinna być zgłoszona do naszego przedstawiciela jeszcze w trakcie pobytu, żebyśmy mogli to zweryfikować i podjąć ewentualną interwencję - doradziła Agnieszka Żurawska z jednego z biur podróży.

Przeczytaj też: 17-letnia muza Victorii Beckham podbija świat mody (wideo)

Oferty pracy z Twojego regionu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3