1/14 Zamknij

Artyści zmieniają okładki płyt w odpowiedzi na koronawirusa. Oto najlepsze przeróbki popularnych albumów

Instagram/activistala

Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze Następne

Popularne ostatnio hasło społecznej izolacji (social distancingu) coraz częściej znajduje odzwierciedlenie w kulturze i sztuce. Temat cieszy się sporym zainteresowaniem wśród grafików, którzy z chęcią nawiązują do zalecanego zachowywania dystansu. Koronawirus i jego wpływ na społeczeństwo jest zatem widoczny nie tylko na ulicach miast, ale także w mediach społecznościowych, logotypach słynnych marek czy reklamach. Lansowany "social distancing" zachęcił nawet pewną agencję kreatywną z Los Angeles do stworzenia alternatywnych wersji słynnych okładek płyt. Jak wyglądałby świat muzyki w wersji pandemicznej? Zobaczcie sami. Wróć do artykułu

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy