Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Auto-Styl z Nowej Soli powalczy o tytuł ,,Nasze Dobre Lubuskie”

Agnieszka Stawiarska 68 324 88 51 [email protected]
- To jest przyszłość, musimy być obecni w sieci - mówi Robert Sapieszko (fot. Edward Gurban)
- To jest przyszłość, musimy być obecni w sieci - mówi Robert Sapieszko (fot. Edward Gurban)
Firma Auto-Styl z Nowej Soli startuje w konkursie „GL” - „Nasze Dobre Lubuskie”. Już po raz czwarty będziemy prowadzić akcję promocji produktów i usług przedsiębiorstw z regionu. Zapraszamy do udziału.

Auto-Styl jest już firmą z tradycjami. Działa od 1 lipca 1995 r. W konkursie zgłosiła usługi szycia pokrowców samochodowych na miarę oraz renowację, naprawę tapicerki w starych samochodach. - Dlaczego akurat mam taki pomysł na biznes? Mój tata wcześniej się zajmował takimi usługami, a ja zdobyłem zawód tapicera i zacząłem rozwijać interes - mówi Robert Sapieszko, właściciel Auto - Stylu. - Szyjemy pokrowce na zamówienie, do konkretnych marek aut. Współpracujemy z dilerami samochodowymi, sklepami, hurtowniami, ale także świadczymy usługi klientom indywidualnym. Mamy zamówienia z całej Polski.

A mają różne zachcianki. Mogą wybierać w 40 różnych materiałach i zamawiać według gustu. Szef firmy obserwuje, że coraz więcej kierowców ma pasje motoryzacyjne i szuka wyjątkowych pomysłów na wygląda auta. Klienci są też zamożniejsi niż wiele lat temu i chętniej wydają pieniądze na swoje kaprysy. Hobbyści mogą w zakładzie wyremontować też tapicerkę w starych i zabytkowych samochodach.

Coraz więcej przedsiębiorstwo sprzedaje swoich produktów przez internet. - To jest przyszłość, musimy być obecni w sieci - mówi Sapieszko. - Stronę internetową mamy od kilku lat i widzę, że ta część działalności bardzo się rozwija. Dziś odległość nie ma już takiego znaczenia w biznesie.

Czytaj też: Konkurs ,,Nasze Dobre Lubuskie”. Firma Petra zgłosiła się pierwsza

Auto-Styl zatrudnia 10 osób. W konkursie powalczy o jedną z nagród - kampanię promocyjną wartą 10 tys. zł. Kapituła będzie mogła nimi wyróżnić do dziesięciu uczestników. Trzech zwycięzców wybiorą też Czytelnicy w głosowaniu SMS-owym i nagrodzą - akcją reklamową wartą 10 tys. zł, 5 tys. zł i 2 tys. zł. Przez czas trwania konkursu prezentacje uczestników znajdą się w specjalnym dodatku i przez cały rok do następnej edycji konkursu będą dostępne w internecie. Wciąż jeszcze można zgłosić się do konkursu. Wystarczy przysłać deklarację (jest dostępna na stronie internetowej - www.gazetalubuska.pl/naszedobre), a potem nasz przedstawiciel handlowy załatwi z Państwem pozostałe formalności.

Przez trzy lata wypromowaliśmy już ponad 150 produktów i usług lokalnych firm. Wiemy od laureatów i uczestników, że osiągnęli konkretne zyski po udziale w „Naszym Dobrym Lubuskim”. Dzięki prezentacjom w „Gazecie Lubuskiej” docierają do mieszkańców, a obecność na naszym portalu i wysokie wypozycjonowanie w wyszukiwarkach daje trwałą reklamę w sieci. Aut-Styl nie jest pierwszą firmą z Nowej Soli, która uczestniczy w konkursie. W ub. roku jednym ze zwycięzców zostało przedsiębiorstwo Auto-Komplex Łukasza Szaramy, które startowało z kompleksową naprawą powypadkową. Nagroda trafiła też w ręce firmy Słoneczko za usługę „Galeria na sianie”.

O plebiscycie piszemy w zakadce Nasze Dobre.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska