Spis treści
Błąd w aplikacji ING
Jeśli masz konto ING Banku Śląskim, to około godziny 11:00 mogłeś zauważyć, że część funkcji aplikacji przestała poprawnie funkcjonować. Jeśli tak się stało, to nie jesteś sam, gdyż użytkownicy z całej Polski zaczęli zgłaszać problemy z apką bankową ING właśnie. Dobrze widać to na wykresie z serwisu downdetector, który magazynuje zgłoszenia tego typu, jak chodzi o popularne serwisy i usługi.
Tym razem część klientów banku zauważyło więcej niż jeden problem związany z aplikacją ING. Wśród zgłaszanych problemów wymienić można takie, jak
problem z zalogowaniem się i dostępem do swojego konta,
kłopoty ze zleceniem przelewu
oraz błąd wykonania transakcji BLIK.
W momencie pisania tego artykułu nieduża część użytkowników zaczęła już odczuwać poprawę, a niektóre z usług zaczęły działać poprawnie. Wygląda więc na to, że ING szybko dostrzegł kłopot w swoim produkcie oraz zaczął wdrażać procedury naprawcze.
Dlaczego aplikacja ING nie działa tak, jak trzeba?
Powodem kłopotów działania aplikacji ING może być wiele. Często jest to jakiś niespodziewany błąd w kodzie obsługującym niedziałające transakcje. Kłopoty sprawiać może też fakt przeciążenia lub uszkodzenia serwerów, których moc obliczeniowa jest niezbędna do poprawnego funkcjonowania systemu bankowego.
Cokolwiek by to nie było, to ważne, by pracownicy odpowiedzialni za sprawne działanie aplikacji na telefon szybko naprawili usterkę i umożliwili klientom bezproblemowe dysponowanie swoimi pieniędzmi. Na szczęście wygląda na to, że już się to dzieje.
Zobacz również:
Zakaz smartfonów w szkołach? 67% Polaków mówi "tak"!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?