Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria w Santander Bank Polska. Klienci nie mogli zalogować się na swoje konta, były problemy z przelewami

red
Z powodu awarii w Santander Bank Polska część klientów banku nie mogła zalogować się na swoje konta, niektórzy nie mogli też wybrać gotówki z bankomatu.
Z powodu awarii w Santander Bank Polska część klientów banku nie mogła zalogować się na swoje konta, niektórzy nie mogli też wybrać gotówki z bankomatu. Pixabay
We wtorek, 20 sierpnia, klienci banku Santander poinformowali nas, że nie mogą wejść na stronę internetową banku. Bank potwierdza, że są problemy techniczne, a awaria jest usuwana.

Godz. 16.40
Dostaliśmy z banku informację, że "zakończyła się niedostępność w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej Santander Bank Polska. Utrudnienia były spowodowane przerwami w działaniu sieci zewnętrznej i trwały fazami od 12:50 do 13:55,a w przypadku serwisów Ibiznes24 oraz ibizbes24 mobile do 15:00.
Płynność w dostępie do systemów zarówno dla klientów indywidualnych i firmowych została już przywrócona. Przepraszamy klientów za niedogodności."

Problemy klientów banku Santader miały miejsce we wtorek, 20 sierpnia. W internecie można było znaleźć komentarze, w których klienci informowali o tym, że nie mogą wejść za stronę banku lub nie da się wykonać przelewu. W tej sprawie skontaktowali się z nami też Czytelnicy, którzy alarmowali, że przy próbie wejścia na witrynę banku wyskakuje komunikat mówiący, że nie znaleziono takiej strony.

Trwa głosowanie...

Jeśli jesteś klientem Santandera, to czy jesteś zadowolony z usług?

Awaria jest usuwana, pieniądze z bankomatów można już wypłacać, można też dokonywać przelewów, lada moment powinna zostać przywrócona możliwość korzystania z aplikacji mobilnych

W biurze prasowym Santander Banku Polska poinformowano nas, że faktycznie miały miejsce problemy techniczne. Z powodu awarii niektórzy klienci mogli mieć problemy z wypłatą gotówki z bankomatu, z dokonywanie przelewów internetowych i z korzystaniem z aplikacji mobilnych. – Awaria jest usuwana, pieniądze z bankomatów można już wypłacać, można też dokonywać przelewów, lada moment powinna zostać przywrócona możliwość korzystania z aplikacji mobilnych – usłyszeliśmy w banku.

Zobacz też wideo: Turyści utknęli na Kasprowym Wierchu. Kolejka po awarii znowu kursuje

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska