Bigoreksja. Niebezpieczne uzależnienie od sportu

redvideo: Dzień Dobry TVN/ x-newsZaktualizowano 

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Mówi się, że sport to zdrowie. Co, kiedy staje się uzależnieniem? - Najważniejszą częścią dnia był trening i organizm był przeciążony - powiedziała w "Dzień Dobry TVN" Agata Szczepańska, która była uzależniona od sportu. Jak do tego doszło? - Byłam w rygorze treningowym i dietetycznym przez ponad pięć lat - dodała. Jak to wyglądało u Michała Więzika, który też był uzależniony od sportu? Jak rozpoznać, że jest się uzależnionym od dopaminy wydzielanej przez organizm podczas treningu? Jakie są skutki takiego uzależnienia? Rozmawiali o tym w studiu programu psychodietetyk Elżbieta Lange, były polityk i pasjonat sportu Adam Hofman oraz trener personalny Szymon Gaś.

Materiał oryginalny: Bigoreksja. Niebezpieczne uzależnienie od sportu - Strona Kobiet

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

u
urojerry

Sport ist Mord ( niem ).
Sport zdrowym jest niepotrzebny, a chorym szkodzi.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3