Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.
Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.
Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).
Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.
Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy
Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.
Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce
<script async defer class="XlinkEmbedScript" data-width="640" data-height="360" data-url="//get.x-link.pl/35544ab2-f5fb-9e7c-2c87-e49c2192ef2e,a7d3af0a-096d-0e39-088e-04c281541a5c,embed.html" type="application/javascript" src="//prodxnews1blob.blob.core.windows.net/cdn/js/xlink-i.js?v1" ></script>
Źródło: GDDKiA
Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.
Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.
Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).
Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.
Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy
Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.
Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce
Źródło: GDDKiA
Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.
Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.
Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).
Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.
Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy
Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.
Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce
Źródło: GDDKiA
Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.
Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.
Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).
Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.
Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy
Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.
Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce
Źródło: GDDKiA
Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy