Pracownicy NFZ mogą poprosić Cię o odpowiedź na kilka pytań związanych z pobytem na oddziale. Celem badania przeprowadzanego w całym kraju jest poznanie opinii pacjentów i znalezienie obszarów, które mogą wymagać poprawy.
Badania ankietowe pacjentów
Badanie ankietowe jest objęte pilotażem, co oznacza, że nie każda osoba, która była leczona w szpitalu będzie proszona o przekazanie swojej opinii. Ankieta jest anonimowa. Ankieterzy będą znali tylko numer telefonu, płeć pacjenta, oraz nazwę placówki, w której był leczony.
Narodowy Fundusz Zdrowia apeluje do pacjentów, o to, by nie podawali ankieterom danych osobowych takich jak imię i nazwisko, numer PESEL czy rodzaj świadczenia, z jakiego korzystali.
Ankieterzy zadadzą 9 ściśle określonych pytań:
- Czy zespół medyczny był zaangażowany w uśmierzanie bólu?
- Jaka była jakość wyżywienia?
- Czy komunikacja była zrozumiała?
- Czy zespół medyczny zrozumiale informował o ryzyku związanym z lekami?
- Czy zapewnił wsparcie emocjonalne?
- Czy bezpośrednie otoczenie pacjenta było czyste?
- Czy w nocy była cisza?
- Czy zespół medyczny włączał pacjenta w decyzję o leczeniu?
- Jakie jest prawdopodobieństwo polecenia tego szpitala/oddziału innym pacjentom?
Uwaga na oszustów!
Narodowy Fundusz Zdrowia prosi o zakończenie rozmowy z ankieterem jeśli tylko jego zachowanie będzie budziło jakiekolwiek wątpliwości i zgłoszenie tego faktu pod numerem telefonu 800 190 590.
WIDEO: Zielona Góra. Remont lubuskiego oddziału NFZ w Zielonej Górze
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?