Capcom Go! Premiera 3D w Planetarium Wenus w Zielonej Górze już 6 września

red.Zaktualizowano
Tomasz Dominiak
- Księżycowych atrakcji ciąg dalszy! Przy okazji 50-rocznicy lądowania człowieka na Księżycu, w Planetarium Wenus nie może zabraknąć premierowego pokazu i to w technologii 3D! - zapowiadają organizatorzy.

„Capcom Go” opisuje historię programu kosmicznego Apollo, w ramach którego Amerykanie aż sześć razy lądowali na powierzchni Księżyca.

Zobacz również: Lądowanie na Księżycu. NASA opublikowała archiwalne nagranie. "Mały krok dla człowieka, ale wielki skok dla ludzkości"

Jest to wciągający, historyczny dokument, który pokazuje osiągnięcia programu Apollo i to, co było potrzebne, aby człowiek postawił pierwszy krok na Księżycu. Film inspiruje nowe pokolenie, do stawiania sobie ogromnych wyzwań, jak te, które w tamtych czasach pokonali astronomowie i naukowcy, by uczynić ten „wielki krok dla ludzkości”. Autorzy chcą zachęcić ludzi do bycia odkrywcami, projektantami, inżynierami, myślicielami i marzycielami przyszłości.

Film "Capcom Go", oglądaliśmy pierwszy raz na festiwalu w Brnie. Od razu wiedzieliśmy, że zagości on również w naszym repertuarze, bo bez wątpienia była to jedna z lepszych produkcji, jakie obejrzeliśmy podczas tej imprezy - Planetarium Wnus

Premierowe pokazy odbędą się 6 września, o godzinie 17.00 i 18.00.
Bilety zarezerwować można na stronie internetowej www.planetariumwenus.pl
W holu planetarium zostały umieszczone również fragmenty wystawy „Wspaniałe Pustkowie”, którą mieszkańcy moli oglądać na zielonogórskim deptaku od 20 lipca do końca sierpnia. Zapraszamy wszystkich, którzy nie mieli okazji jeszcze jej obejrzeć.

Sprawdź PROGRAM WINOBRANIA 2019

Bachus przedstawia Augusta Gremplera. Film ze specjalną dedykacją dla czytelników i widzów Gazety Lubuskiej

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.