Chciał sprzedawać narkotyki uczniom szkół w Sulęcinie

ABI
Wczorajsze popołudnie nie było szczęśliwe dla 24-letniego mieszkańca Sulęcina. Młody mężczyzna wpadł w ręce policjantów, kiedy miał ze sobą sporą ilość narkotyków. Wszystkie były poporcjowane w woreczkach strunowych oraz pozawijane w tzw. sreberka.

Policjanci kryminalni z Sulęcina zatrzymali młodego mężczyznę ze sporą ilością narkotyków, które miały być rozprowadzone wśród miejscowej młodzieży.

Ilość i waga wskazywały na zakup hurtowy - było 31 woreczków z marihuaną, 6 woreczków z amfetaminą i ten sam narkotyk był w 15 zwitkach sreberek. Łącznie ok. 50 gram amfetaminy i 36 gram marihuany. Narkotyki po podzieleniu na tzw. "działki" mogły dać nawet kilkaset porcji.

Młody człowiek ukrył narkotyki w skarpecie, w reklamówce, a ją z kolei w torbie podróżnej. Wszystkie te fortele nie były wystarczające dla skrupulatnych policjantów.

Mężczyzna został zatrzymany do wyjaśnienia sprawy. Policja wystąpi o zastosowanie wobec niego tymczasowego aresztowania, gdyż okoliczności wskazują, iż był dilerem narkotykowym.

Wideo

Komentarze 15

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
goryl
osobiscie znam tego chlopaka a nie napisaliscie przyjezdzajac pksem do sulecina

Komisarz Mariusz i Artur juz na niego czekali

no coz *** parowek spoleczniakow nie brakuje

Sulecin to male miasto wszyscy sie znaja a Dragi zakupic to nie problem

a co do ceny jest to smieszne 0.25g za 20 pff smieszne

dealerzy w wieku od 15l do 30l chociazby pan z pkp

Piszesz że znasz tego chłopaka ale wychodzi na to ,że tylko z widzenia.
Piszesz że wiesz kto go zatrzymał ale źle gdzieś usłyszałeś.
Na przyszłość gamoniu jak o czymś nie masz pojęcia to nie wychylaj się za bardzo i nie rozpisuj się na forum bo marnujesz czas swój i innych.
g
goryl
osobiscie znam tego chlopaka a nie napisaliscie przyjezdzajac pksem do sulecina

Komisarz Mariusz i Artur juz na niego czekali

no coz *** parowek spoleczniakow nie brakuje

Sulecin to male miasto wszyscy sie znaja a Dragi zakupic to nie problem

a co do ceny jest to smieszne 0.25g za 20 pff smieszne

dealerzy w wieku od 15l do 30l chociazby pan z pkp
W
Wujek Władek :D

Nie dobrze że go złapali ;/ ...
Bo fajnie Gibonek wygląda
A władek mmmmmm jeszcze lepjej ! <mniam> Palce lizać

p
palaczmarii

osobiscie znam tego chlopaka a nie napisaliscie przyjezdzajac pksem do sulecina

Komisarz Mariusz i Artur juz na niego czekali

no coz *** parowek spoleczniakow nie brakuje

Sulecin to male miasto wszyscy sie znaja a Dragi zakupic to nie problem

a co do ceny jest to smieszne 0.25g za 20 pff smieszne

dealerzy w wieku od 15l do 30l chociazby pan z pkp

B
Brudo

Właśnie jakim uczniom,głupoty na tej lubuskiej,kazda akcja jest tutaj tak nadpisywana smiesznie
zeby uatrakcyjnic tresc,jeszcze Ci skrupulatni policjanci. HAHA ktos kto ma 50 lat moze mysli o nich jak o bohaterach ale nikt więcej,a jak się władza zmieni na lepsze to i ludzie się zmienią,zmienimy się;)A póki co wedle `tradycji`;p.

B
B4BA26

Mam układ z milicją, od czasu do czasu daję im jelenia na tacy- pozbywam się konkurencji, a sam mam spokój

G
Gość

przeciez to juz jest podzielone wiec jak mozna jeszcze na kilkaset dzialek to podzielic?? i z kad wiadomo ze dla uczniów to było pod szkoła go złapali??

~gosc~
W dniu 22.05.2010 o 17:36, eva napisał:

wiecie moze kto to taki??



KASZTANIAKI!!!

STOP SPRZEDAWCZYKOM!!
e
eva

wiecie moze kto to taki??

W
W temacie

Za to pomowienie w tytule moga byc jaja Tyle......

T
THCFAN

W kazdym miesice o podobnej liczby mieszkancow sa takie same!!!znam ludzi z wielu takich miast i wiem ze to straszne ale ponad 60 % mlodych ludzi ma kontakt i to powiem stały do roznych narkotykow!!! jednyna opcja jest legalizacja i opodatkowanie owego interesu!!

P
PROpo

fajnie posiedzi

S
Siwy

fajny arsenał ;D

G
Gość
W dniu 21.05.2010 o 11:57, Zagajnik napisał:

Ciekawe któż to taki mądry...


Takich ,,mądrych" jest w Sulęcinie jak nasrane! Ja wiem od kogo dzieciaki kupują. Przypuszczam, że policja też wie. I co? I nic!
Z
Zagajnik

Ciekawe któż to taki mądry...

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3