Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Coca-Cola przestaje sprzedawać znaną mrożoną herbatę. Jaki jest powód tej decyzji? Sprawdźcie,co się stało?

red
Nestae zastąpi nowy produkt.
Nestae zastąpi nowy produkt. pixabay.com
Ostatnio na sklepowych półkach w Polsce coraz rzadziej spotkać można Coca-Colę o smaku wiśniowym. Powód? Zostaje wycofana, a zastąpi ją Coca-Cola Cherry Zero Cukru. Przypomnijmy, że firma już wiele lat temu rozpoczęła ograniczanie zawartości cukru i kalorii w swoich produktach m.in. poprzez zmianę receptur i wprowadzanie niskokalorycznych i niskocukrowych napojów. Teraz klienci zauważyli kolejną zmianę. Otóż nie tylko Coca-Cola Cherry zniknie z półek. Podobna sytuacja czeka mrożoną herbatę Nestea. Powód tej decyzji jest jednak nieco inny.

Z oferty Coca-Coli zniknie również znana herbata Nestea. Zastąpi ją nowy napój o nazwie Fuzetea. Ten rodzaj herbaty dostępny będzie w kilku smakach: brzoskwini, hibiskusa, cytryny albo rumianku. Fuzetea znana jest już na ponad 50 rynkach na świecie. Przyszedł czas na Polskę. Już na oficjalnej stronie internetowej znajdziemy dokładną prezentację nowego napoju. Poznamy każdy smak i obejrzymy filmik promujący.

Zobacz także: Coca-Cola wycofuje swój napój z polskiego rynku

O zmianach pierwsze informacje pojawiły się już kilka miesięcy temu. Dystrybucją marki Nestea, Coca Cola zajmowała się przez dłuższy czas. Umowa jednak wygasła. Już w oficjalnym komunikacje opublikowanym na stronie Nestle 8 marca możemy przeczytać:

"Nestlé oraz Coca-Cola ogłosiły zakończenie współpracy w ramach spółki joint venture Beverage Partners Worldwide
Po ponad 15 latach Nestlé i Coca-Cola podjęły decyzję o zakończeniu współpracy przy produkcji i dystrybucji napojów marki Nestea. Z początkiem 2018 roku, istniejąca od 2001, spółka joint venture Beverage Partners Worldwide przejdzie do historii. 1 stycznia 2018 roku, wraz z wygaśnięciem umowy pomiędzy Nestlé i Coca-Colą, firmy przestaną współpracować przy produkcji i dystrybucji napojów marki Nestea. Zmiana ta podyktowana jest rozwojem rynku herbat gotowych do spożycia i planami Nestlé wobec marki Nestea (...)"

Zobacz również: Magazyn Informacyjny Gazety Lubuskiej. Najważniejsze informacje tygodnia:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska