Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Fani Myslovitz zarzucili zespołowi, że grając w galerii Askana, się komercjalizuje

Anna Rimke 0 95 722 57 72 [email protected]
Plakaty i billboardy zapowiadające koncert Myslovitz na dachu Askany wczoraj już zniknęły z ulic Gorzowa.
Plakaty i billboardy zapowiadające koncert Myslovitz na dachu Askany wczoraj już zniknęły z ulic Gorzowa. fot. Retro321
Wbrew szumnym zapowiedziom gwiazda polskiej sceny zespół Myslovitz nie zagra na dachu Askany, bo nie miał zielonego pojęcia, że to koncert promujący galerię. Sprawę wykrył Retro321 i opisał na naszym portalu społecznościowym www.mmgorzow.pl.

Retro321 pisał tak: "Coraz bliżej do koncertu zespołu Myslovitz w Gorzowie, a informacji o tym, gdzie i kiedy ma się on odbyć, jak nie było, tak nie ma. Tydzień temu pojawiła się informacja, że zespół nie wiedział nic o charakterze koncertu i na dachu Askany grać nie zamierza" - napisał dziennikarz obywatelski. Sprawdziliśmy: to prawda! W rozmowie z nami menedżer Myslowitz uznał to za nadużycie.

Bilety są ważne, ale...

Askana planowała imprezę dla swoich klientów. Każdy, kto w galerii zrobił zakupy za minimum 150 zł, mógł odebrać wejściówkę na koncert Myslovitz, który miał być 5 września na dachu Askany. Jednak wczoraj na stronie internetowej zespołu była data 11 września, a jako miejsce koncertu nie wskazano Askany, tylko gorzowski amfiteatr.

Tymczasem galeria była wcześniej oblepiona plakatami informującymi o imprezie na dachu. Bartłomieja Bujnowskiego z marketingu Askany zapytaliśmy, jaka jest prawda. Odpowiedział e-mailem, że termin i miejsce koncertu jest przełożone z "przyczyn organizacyjno - technicznych nieleżących po stronie organizatora koncertu oraz z powodu dużego zainteresowania koncertem zespołu Myslovitz." Od niego dowiedzieliśmy się też, że klienci Askany, którzy zrobią zakupy za 150 zł, nadal mogą liczyć na wejściówkę na występ grupy. Liczba biletów na koncert została zwiększona z 1,5 tys. do 4 tys., z czego część do 6 września będzie rozprowadzać Askana na dotychczasowych zasadach, ale pozostałe rozdadzą lokalne media - wynika z odpowiedzi Bujnowskiego. Wniosek jest prosty: ci, którzy robili zakupy w Askanie, mogą się poczuć oszukani.

Maile od fanów

Wczoraj zapytaliśmy o sprawę menedżera Myslovitz Sławomira Jórasza. Był bardzo zaskoczony, że grupa ma grać "koncert lojalnościowy". Nazwał to nadużyciem. - Koncert odbędzie się w amfiteatrze 11 września. 2,5 tys. biletów będzie rozdane fanom za darmo za pośrednictwem mediów lokalnych - poinformował. Po rozmowie z nami taka informacja od razu pojawiła się też na stronie internetowej Myslovitz.

- Głównym sponsorem imprezy jest Askana. Po zamieszaniu, jakie wyszło, zgodziła się na przeniesienie imprezy i nieodpłatne bilety. Szukaliśmy rozwiązania i je mamy - tłumaczył Tomasz Maliszewski, przedstawiciel firmy, która organizuje koncert. Z jego wypowiedzi wynika, że główną przyczyną wycofania się z koncertu na dachu galerii byli fani. To oni zasypali zespół e-mailami, zarzucając idolom, że się komercjalizują.

T. Maliszewski nie widzi nic złego w tym, że część fanów wydała 150 zł, żeby zdobyć wejściówkę, a ci którzy zwlekali, dostaną ją teraz od mediów całkiem za darmo. - Patrzę na to z innej strony. Teraz mogą wziąć kolejne i podarować znajomym - skomentował.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska