F.E.A.R. 3 Alma i jej krwawi synowie Point Man i Paxton Fettel wracają (wideo)

(pij)
Słynna strzelanka z elementami horroru ewoluuje dzięki trybowi kooperacji oraz współpracy z mistrzami horroru Johnem Carpenterm i Stevem Nilesem

Cenega wyda F.E.A.R. 3. To gra, która przyprawi o zawał serca, nawet największych miłośników horroru, a naładowana adrenaliną akcja z paranormalnymi elementami z pewnością trafi w gusta weteranów strzelanek.

F.E.A.R. 3. zostanie wydane na konsole PlayStation 3, Xbox 360® oraz na PC z Windows™ jesienią 2010.

Alma powraca w F.E.A.R. 3, ale tym razem jej synowie - Point Man i Paxton Fettel - wprowadzą tryb różnorodnej kooperacji, umożliwiając graczom wyraźnie różniące się zdolności, które wpłyną na sposób rozgrywki i gry partnera z trybu kooperacji.

Zarówno w zabawie dla pojedynczego gracza, jak i w trybie kooperacji, gracze będą mogli wcielić się w Point Mana, genetycznie usprawnionego super żołnierza, który pojawił się już w pierwszej części F.E.A.R.

W trybie kooperacji będzie można także kontrolować jego współspiskującego brata, Paxtona Fettela, którego niezwykłe moce telekinetyczne wyciągnęły z grobu. Gra jest tworzona przez Day 1 Studios, twórców oryginalnej gry F.E.A.R na konsole, przy współudziale firmy Monolith Studios.

- Warner Bros. Interactive Entertainment pozwala ewoluować marce F.E.A.R. łącząc w F.E.A.R. 3 najlepsze elementy horroru, gry w trybie kooperacji oraz intensywnej akcji w gatunku FPS - powiedział Martin Tremblay, Prezes Warner Bros. Interactive Entertainment. - Monolith Productions przekazało pałeczkę zespołowi Day 1 Studios, aby stworzyli grę o najwyższej jakości, która pozostając wierną korzeniom marki F.E.A.R. jednocześnie przeniesie graczy na nowy poziom rozgrywki.

Aby zapewnić ekstremalne przeżycia w F.E.A.R. 3, konsultacji w projekcie udziela legendarny reżyser horrorów John Carpenter (Halloween, Wioska przeklętych) oraz uznany przez krytykę scenarzysta filmów i komiksów grozy Steve Niles (30 dni mroku). Steve Niles współtworzył scenariusz gry, natomiast John Carpenter uczestniczył przy tworzeniu przerywników filmowych w grze.

- Po okresie bliskiej współpracy z firmą Monolith, Day 1 dostąpiło honoru tworzenia kolejnej części marki F.E.A.R. z zachowaniem najważniejszych elementów serii, wnosząc jednocześnie powiew świeżości do walki i nowego doświadczenia horroru w F.E.A.R. 3 - powiedział Denny Thorley, założyciel i Prezes Day 1 Studios. - Gracze mogą oczekiwać po grze nowych opcji, jak różnorodna kooperacja, rozwinięty system osłon i jeszcze więcej strachu.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3