F.E.A.R. 3 Alma i jej krwawi synowie Point Man i Paxton Fettel wracają (wideo)

(pij)
Słynna strzelanka z elementami horroru ewoluuje dzięki trybowi kooperacji oraz współpracy z mistrzami horroru Johnem Carpenterm i Stevem Nilesem

Cenega wyda F.E.A.R. 3. To gra, która przyprawi o zawał serca, nawet największych miłośników horroru, a naładowana adrenaliną akcja z paranormalnymi elementami z pewnością trafi w gusta weteranów strzelanek.

F.E.A.R. 3. zostanie wydane na konsole PlayStation 3, Xbox 360® oraz na PC z Windows™ jesienią 2010.

Alma powraca w F.E.A.R. 3, ale tym razem jej synowie - Point Man i Paxton Fettel - wprowadzą tryb różnorodnej kooperacji, umożliwiając graczom wyraźnie różniące się zdolności, które wpłyną na sposób rozgrywki i gry partnera z trybu kooperacji.

Zarówno w zabawie dla pojedynczego gracza, jak i w trybie kooperacji, gracze będą mogli wcielić się w Point Mana, genetycznie usprawnionego super żołnierza, który pojawił się już w pierwszej części F.E.A.R.

W trybie kooperacji będzie można także kontrolować jego współspiskującego brata, Paxtona Fettela, którego niezwykłe moce telekinetyczne wyciągnęły z grobu. Gra jest tworzona przez Day 1 Studios, twórców oryginalnej gry F.E.A.R na konsole, przy współudziale firmy Monolith Studios.

- Warner Bros. Interactive Entertainment pozwala ewoluować marce F.E.A.R. łącząc w F.E.A.R. 3 najlepsze elementy horroru, gry w trybie kooperacji oraz intensywnej akcji w gatunku FPS - powiedział Martin Tremblay, Prezes Warner Bros. Interactive Entertainment. - Monolith Productions przekazało pałeczkę zespołowi Day 1 Studios, aby stworzyli grę o najwyższej jakości, która pozostając wierną korzeniom marki F.E.A.R. jednocześnie przeniesie graczy na nowy poziom rozgrywki.

Aby zapewnić ekstremalne przeżycia w F.E.A.R. 3, konsultacji w projekcie udziela legendarny reżyser horrorów John Carpenter (Halloween, Wioska przeklętych) oraz uznany przez krytykę scenarzysta filmów i komiksów grozy Steve Niles (30 dni mroku). Steve Niles współtworzył scenariusz gry, natomiast John Carpenter uczestniczył przy tworzeniu przerywników filmowych w grze.

- Po okresie bliskiej współpracy z firmą Monolith, Day 1 dostąpiło honoru tworzenia kolejnej części marki F.E.A.R. z zachowaniem najważniejszych elementów serii, wnosząc jednocześnie powiew świeżości do walki i nowego doświadczenia horroru w F.E.A.R. 3 - powiedział Denny Thorley, założyciel i Prezes Day 1 Studios. - Gracze mogą oczekiwać po grze nowych opcji, jak różnorodna kooperacja, rozwinięty system osłon i jeszcze więcej strachu.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie