Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Flexiform Day w Gorzowie za nami. Czeka nas prawdziwa internetowa rewolucja [ZDJĘCIA, WIDEO]

redakcja Gazety Lubuskiej
Flexiform Day w Gorzowie zorganizowano po raz pierwszy. W czasie konferencji można się było dowiedzieć, dlaczego wideo jest tak ważne w marketingu internetowym.
Flexiform Day w Gorzowie zorganizowano po raz pierwszy. W czasie konferencji można się było dowiedzieć, dlaczego wideo jest tak ważne w marketingu internetowym. Jakub Pikulik
Za nami pierwszy Flexiform Day w Gorzowie. To zorganizowana przez Polska Press Grupę i „Gazetę Lubuską” bezpłatna konferencja, której uczestnicy mogli dowiedzieć się o przyszłości reklamy w intenecie.

O tym, że internet to potęga, nikogo nie trzeba przekonywać. Aby skutecznie się w nim zareklamować, trzeba przykuć uwagę odbiorcy. Jak to zrobić? - Za pomocą wideo. Wszystkie badania pokazują, że internauci dużo uważniej oglądają materiały wideo niż statyczne zdjęcia czy treści pisane. Tak działa nasz umysł. Od dziesiątków tysięcy lat zaprogramowani jesteśmy, aby zwracać uwagę na ruch, wideo angażuje odbiorcę. Dlatego treści, które zawierają materiały wideo, są lepiej odbierane przez internautów - wyjaśnia Wacek Wykrytowicz, prezes zarządu agencji TRULY. To on na wielu przykładach przybliżył uczestnikom, zebranym w gorzowskiej bibliotece wojewódzkiej, tajniki skutecznej reklamy w internecie.

- Teraz reklamować się za pomocą wideo może każdy. Bo każdy ma do tego narzędzia. Wystarczy telefon komórkowy. Najważniejszy jest jednak dobry pomysł - zaznacza W. Wykrytowicz. - Wystarczy spojrzeć na facebooka. Jest on zalewany przez wszystkich wydawców treściami wideo - dodaje.

W konferencji udział wzięli właściciele firm, ludzie ze świata reklamy i marketingu. Wszyscy doskonale rozumieją, jak ważna jest reklama. - „Gazeta Lubuska” wciąż jest kojarzona jako ten tradycyjny, papierowy nośnik informacji, który istnieje od 65 lat. Ale od kilkunastu lat tłumaczymy, że równie dynamicznie rozwijamy się na polu internetowym. Grupa Polska Press to istotny gracz w polskim internecie, niekwestionowany lider w kategorii informacje i publicystyka. Mamy bardzo wielu świadomych klientów, którzy doskonale poruszają się w internecie. Ale równie wielu jest takich osób, które sygnalizują niedostatek wiedzy z marketingu internetowego i potrzebę takich spotkań jak to - mówi Grzegorz Widenka, prezes Polska Press Oddział w Zielonej Górze.

- Dysponujemy mobilnym studiem wideo, jesteśmy w stanie dojechać do klienta, zaplanować i wyprodukować kampanię wideo związaną z jego produktem czy usługą. Każdy z nas może robić filmy amatorsko. Ale jeśli w swoich produkcjach wideo nie będziemy się rozwijać, to zniechęcimy do siebie odbiorców. Klienci mogą mieć pretensje, że nie jesteśmy profesjonalni. Dlatego warto zainwestować w profesjonalną produkcję wideo - mówi Konrad Paszkowski, producent wideo w Polska Press Oddział w Zielonej Górze.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska