Często myleni z operatorami call center pracującymi "na słuchawkach" według wyuczonych schematów, konsultanci assistance są w rzeczywistości prawdziwymi specjalistami ds. niesienia pomocy w potrzebie.
Ich praca to samodzielne rozwiązywanie skomplikowanych problemów w sytuacji emocji i stresu, to pomoc osobom, które znajdują się w okolicznościach często dramatycznych.
Praca specjalistów assistance polega na organizowaniu pomocy przez telefon. To daje im możliwość rozwoju i spełnienia zawodowych ambicji. Specjaliści z dużym stażem przytaczają często niewiarygodne sytuacje, z których musieli znaleźć rozwiązanie mimo barier językowych i szeregu przeciwności losu.
Niektórzy twierdzą, że zdobywszy doświadczenie na stanowisku specjalisty assistance, mogą poradzić sobie w większości zawodów świata. To odważna teza, jednak faktem jest, że praca ta, poprzez praktykę, uczy efektywnej komunikacji z innymi ludźmi, przełamywania napotykanych przeciwności, przezwyciężania własnych słabości, skutecznego zarządzania własnym stresem i, przede wszystkim, rozwiązywania problemów. Można zatem stwierdzić, że rozwija jak rzadko która.
Specjalista assistance: Emocje, stres i pomoc potrzebującym kierowcom - www.poranny.plDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?