Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gdy kierowca czeka na pomoc, trzeba opanować emocje

agsa
Fot. archiwum
Specjalista assistance to zawód dla wybranych. Muszą być odporni na stres.

Często myleni z operatorami call center pracującymi "na słuchawkach" według wyuczonych schematów, konsultanci assistance są w rzeczywistości prawdziwymi specjalistami ds. niesienia pomocy w potrzebie.

Ich praca to samodzielne rozwiązywanie skomplikowanych problemów w sytuacji emocji i stresu, to pomoc osobom, które znajdują się w okolicznościach często dramatycznych.

Praca specjalistów assistance polega na organizowaniu pomocy przez telefon. To daje im możliwość rozwoju i spełnienia zawodowych ambicji. Specjaliści z dużym stażem przytaczają często niewiarygodne sytuacje, z których musieli znaleźć rozwiązanie mimo barier językowych i szeregu przeciwności losu.

Niektórzy twierdzą, że zdobywszy doświadczenie na stanowisku specjalisty assistance, mogą poradzić sobie w większości zawodów świata. To odważna teza, jednak faktem jest, że praca ta, poprzez praktykę, uczy efektywnej komunikacji z innymi ludźmi, przełamywania napotykanych przeciwności, przezwyciężania własnych słabości, skutecznego zarządzania własnym stresem i, przede wszystkim, rozwiązywania problemów. Można zatem stwierdzić, że rozwija jak rzadko która.

Specjalista assistance: Emocje, stres i pomoc potrzebującym kierowcom - www.poranny.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska