Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gorzów: matematycy ostrzegają, że... matematyka wciąga! Oczywiście jeśli naucza się jej w ciekawy sposób [ZDJĘCIA]

Tomasz Rusek
Tomasz Rusek
Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki rozmawiali z innymi nauczycielami matematyki podczas konferencji dla nauczycieli matematyki, zorganizowanej przez Lubuski Oddział Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. Tak. Było tam naprawdę dużo matmy!Konferencja miała jeden cel: pokazać pedagogom, że królowej nauk można uczyć inaczej, niż robiono to w polskiej szkole przez lata. A tych nowoczesnych, ciekawych sposobów nie brakuje. - Są ukierunkowane na kreatywne myślenie, pogłębianie wiedzy, angażowanie się wspólnie w rozwiązywanie problemu, dyskusję, poznawanie różnych punktów widzenia i rozmowę. A możliwości są ogromne. Wykorzystać można do tego gry planszowe lub karty Grabowskiego, ale także kody QR, aplikację Plickers czy quizy typu Kahoot, Learning Apps lub Quizzlet. W trakcie zajęć zastosować można również  metody WebQuesty czy Jigsaw. I warto to robić, ponieważ potencjał każdego ucznia jest bardzo duży, tylko należy go odkryć i pokazać kierunek dalszego rozwoju - mówiła nam jeszcze przed spotkaniem dla ponad setki matematyków Magdalena Molik, współorganizatorka warsztatów.Na konferencję połączoną ze szkoleniem przyjechali pedagodzy z całego woj. lubuskiego, m.in. z Zielonej Góry, Zbąszynka, Nowej Soli, Szprotawy, Żagania, Świebodzina, Międzyrzecza, Kostrzyna, Ośna Lubuskiego, Słubic, Gorzowa.  Zapisali się też nauczyciele z innych województw: z  zachodniopomorskiego, śląskiego i wielkopolskiego."Uczestnictwo w konferencji było świetną okazją do podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych, do zdobycia nowych umiejętności i gotowych pomysłów na przeprowadzenie inspirujących lekcji. Konferencja również przyczyniła się do integracji środowiska nauczycieli matematyki. Oferta zajęć była różnorodna. Nauczyciele mogli zaTikować się, poznać matematykę bez formuł, pograć kartami Grabowskiego, a także wydostać się z pokoju zagadek. Wszystko to nie odbyłoby się, gdyby nie pomoc i wsparcie naszych sponsorów, którym bardzo dziękujemy. Patronat honorowy nad przedsięwzięciem mieli: Marszałek woj. lubuskiego, prezydent  Gorzowa  i Lubuski Kurator Oświaty" - czytamy w komunikacie podsumowującym konferencję.GL miała nad nią patronat medialny.Zobacz wideo: Prace domowe zadawane uczniom. Czy powinny zostać zlikwidowane?
Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki rozmawiali z innymi nauczycielami matematyki podczas konferencji dla nauczycieli matematyki, zorganizowanej przez Lubuski Oddział Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. Tak. Było tam naprawdę dużo matmy!Konferencja miała jeden cel: pokazać pedagogom, że królowej nauk można uczyć inaczej, niż robiono to w polskiej szkole przez lata. A tych nowoczesnych, ciekawych sposobów nie brakuje. - Są ukierunkowane na kreatywne myślenie, pogłębianie wiedzy, angażowanie się wspólnie w rozwiązywanie problemu, dyskusję, poznawanie różnych punktów widzenia i rozmowę. A możliwości są ogromne. Wykorzystać można do tego gry planszowe lub karty Grabowskiego, ale także kody QR, aplikację Plickers czy quizy typu Kahoot, Learning Apps lub Quizzlet. W trakcie zajęć zastosować można również metody WebQuesty czy Jigsaw. I warto to robić, ponieważ potencjał każdego ucznia jest bardzo duży, tylko należy go odkryć i pokazać kierunek dalszego rozwoju - mówiła nam jeszcze przed spotkaniem dla ponad setki matematyków Magdalena Molik, współorganizatorka warsztatów.Na konferencję połączoną ze szkoleniem przyjechali pedagodzy z całego woj. lubuskiego, m.in. z Zielonej Góry, Zbąszynka, Nowej Soli, Szprotawy, Żagania, Świebodzina, Międzyrzecza, Kostrzyna, Ośna Lubuskiego, Słubic, Gorzowa. Zapisali się też nauczyciele z innych województw: z zachodniopomorskiego, śląskiego i wielkopolskiego."Uczestnictwo w konferencji było świetną okazją do podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych, do zdobycia nowych umiejętności i gotowych pomysłów na przeprowadzenie inspirujących lekcji. Konferencja również przyczyniła się do integracji środowiska nauczycieli matematyki. Oferta zajęć była różnorodna. Nauczyciele mogli zaTikować się, poznać matematykę bez formuł, pograć kartami Grabowskiego, a także wydostać się z pokoju zagadek. Wszystko to nie odbyłoby się, gdyby nie pomoc i wsparcie naszych sponsorów, którym bardzo dziękujemy. Patronat honorowy nad przedsięwzięciem mieli: Marszałek woj. lubuskiego, prezydent Gorzowa i Lubuski Kurator Oświaty" - czytamy w komunikacie podsumowującym konferencję.GL miała nad nią patronat medialny.Zobacz wideo: Prace domowe zadawane uczniom. Czy powinny zostać zlikwidowane? materiały organizatorów
Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki rozmawiali z innymi nauczycielami matematyki podczas konferencji dla nauczycieli matematyki, zorganizowanej przez Lubuski Oddział Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. Tak. Było tam naprawdę dużo matmy!

Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki rozmawiali z innymi nauczycielami matematyki podczas konferencji dla nauczycieli matematyki, zorganizowanej przez Lubuski Oddział Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. Tak. Było tam naprawdę dużo matmy!
Konferencja miała jeden cel: pokazać pedagogom, że królowej nauk można uczyć inaczej, niż robiono to w polskiej szkole przez lata. A tych nowoczesnych, ciekawych sposobów nie brakuje. - Są ukierunkowane na kreatywne myślenie, pogłębianie wiedzy, angażowanie się wspólnie w rozwiązywanie problemu, dyskusję, poznawanie różnych punktów widzenia i rozmowę. A możliwości są ogromne. Wykorzystać można do tego gry planszowe lub karty Grabowskiego, ale także kody QR, aplikację Plickers czy quizy typu Kahoot, Learning Apps lub Quizzlet. W trakcie zajęć zastosować można również metody WebQuesty czy Jigsaw. I warto to robić, ponieważ potencjał każdego ucznia jest bardzo duży, tylko należy go odkryć i pokazać kierunek dalszego rozwoju - mówiła nam jeszcze przed spotkaniem dla ponad setki matematyków Magdalena Molik, współorganizatorka warsztatów.

Na konferencję połączoną ze szkoleniem przyjechali pedagodzy z całego woj. lubuskiego, m.in. z Zielonej Góry, Zbąszynka, Nowej Soli, Szprotawy, Żagania, Świebodzina, Międzyrzecza, Kostrzyna, Ośna Lubuskiego, Słubic, Gorzowa. Zapisali się też nauczyciele z innych województw: z zachodniopomorskiego, śląskiego i wielkopolskiego.

"Uczestnictwo w konferencji było świetną okazją do podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych, do zdobycia nowych umiejętności i gotowych pomysłów na przeprowadzenie inspirujących lekcji. Konferencja również przyczyniła się do integracji środowiska nauczycieli matematyki. Oferta zajęć była różnorodna. Nauczyciele mogli zaTikować się, poznać matematykę bez formuł, pograć kartami Grabowskiego, a także wydostać się z pokoju zagadek. Wszystko to nie odbyłoby się, gdyby nie pomoc i wsparcie naszych sponsorów, którym bardzo dziękujemy. Patronat honorowy nad przedsięwzięciem mieli: Marszałek woj. lubuskiego, prezydent Gorzowa i Lubuski Kurator Oświaty" - czytamy w komunikacie podsumowującym konferencję.

GL miała nad nią patronat medialny.

Zobacz wideo: Prace domowe zadawane uczniom. Czy powinny zostać zlikwidowane?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska