- Poczyniliśmy kilka inwestycji, takich jak zakup wieszaków hotelowych, montaż - w toaletach - chusteczek higienicznych i suszarek, zwiększyliśmy też przepustowość internetu. W pokojach będą kontakty dostosowane do urządzeń angielskich i amerykańskich gości, będzie więcej obcojęzycznych kanałów dla gości z zagranicy, szybszy internet. Powstanie też nowa restauracja All Seasons - wylicza Małgorzata Wrońska. Od kilku dni jest dyrektorką hotelu Fado, który zmienił nazwę na Best Western. Dołączył tym samym do założonej w 1946 r. międzynarodowej sieci hoteli, do której w 80 krajach świata należy 4 tys. obiektów średniej wielkości.
Jak zmiana marki wpłynie na liczbę gościu hotelu? - Będzie on bardziej rozpoznawalny dla zagranicznych klientów. Zyska też na prestiżu. Nawiązanie współpracy z nowym partnerem gwarantuje nam obecność we wspólnym systemie rezerwacyjnym sieci - mówi Wrońska. Dotychczasowi goście o nowej nazwie hotelu zostali już poinformowani drogą e-mailową i telefoniczną, a w niedalekiej przyszłości, każdy, kto wejdzie na internetową stronę hotelu Fado, zostanie automatycznie przekierowany na stronę sieci Best Western.
Bez zmian pozostaną ceny za nocleg oraz możliwość korzystania z hotelu przez gorzowian. - W dalszym ciągu zamierzamy urządzać w nim wesela i inne okolicznościowe imprezy. Poza tym hotel zachowa finansową i ekonomiczną autonomię - informuje nowa dyrektor hotelu.
Dotychczasowe gorzowskie Fado stało się jedenastym hotelem sieci Best Western w Polsce. Pozostałe znajdują się m. in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie. Po zmianie nazwy otwarty w marcu zeszłego roku hotel nadal pozostanie obiektem trzygwiazdkowym. Ma 32 pokoje.
Czytaj też: Czy w Zielonej Górze warto inwestować w hotele?
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?