Gorzów Wlkp: Od poniedziałku wielki remont w Multimediach (mapa)

Anna Rimke
Tak w całym kraju mają wyglądać biura obsługi klientów Multimediów po przebudowie
Tak w całym kraju mają wyglądać biura obsługi klientów Multimediów po przebudowie fot. Multimedia Polska
Jeszcze w tym roku klienci Multimediów będą obsługiwani w nowoczesnym 500-metrowym biurze.

Nowe biuro przy ul. Kosynierów Gdyńskich ma być bardzo nowoczesne. Przede wszystkim przybędą trzy nowe stanowiska obsługi klienta. - Dzięki temu abonenci będą szybko i profesjonalnie obsługiwani - mówi Krzysztof Kaczanowski, dyrektor regionu Multimedia Polska.

Trzeba odstać swoje

Nowością w biurze obsługi będzie duży plazmowy telewizor, a na nim wyświetlana oferta programowa, i stanowisko komputerowe, na którym klienci będą mogli korzystać z internetu. Wszystko po to, żeby abonenci mogli zobaczyć, jak wygląda telewizja w wysokiej rozdzielczości i na czym polega wypożyczanie filmów wideo na żądanie.

- A na stanowisku internetowym będzie można przekonać się, jak szybki jest internet oferowany przez Multimedia - zachwala dyr. Kaczanowski.
A co na plany przebudowy biura mówią sami klienci? - Może wreszcie skończą się te straszne kolejki - ma nadzieję starsza kobieta. - Prawie za każdym razem trzeba odstać swoje - dorzuca pan Krzysztof, który też wczoraj załatwiał rachunki w Multimediach.

Klienci, których spotkaliśmy przy ul. Kosynierów Gdyńskich, skarżyli się wczoraj, że wszystko, co dotyczy abonamentu czy napraw, trzeba załatwiać na miejscu w biurze obsługi. - Nawet jak się człowiekowi uda dodzwonić na infolinię, to i tak na końcu okazuje się, że trzeba tu przyjść - mówi młody mężczyzna, który właśnie załatwił tu sprawę i leci z powrotem do pracy.
- Kiedy nie przejeżdżam tą ulicą, cała sala upchana ludźmi. Koszmar jakiś! - potwierdza Ryszard Raczyński z os. Staszica, który akurat wczoraj przed południem wybrał się podpisać umowę z Multimediami. Mimo kolejek zdecydował się na tę firmę.

- Jakby nie było, mają najlepszą ofertę w mieście. I na telefon, i na telewizję - tłumaczy pan Ryszard. Ma nadzieję, że dodatkowe stanowiska w nowym biurze nie będą tylko pustymi okienkami. - Bo tak jest w większości urzędów. Stanowisk mnóstwo, a tylko dwie panie obsługują petentów - podkreśla R. Raczyński.

Michał Rosiak z Multimediów Polska zapewnia, że firma po to tworzy dodatkowe stanowiska, żeby właśnie w razie dużej liczby klientów obsługiwać ich na bieżąco.
Prace przy przebudowie biura rozpoczną się już w poniedziałek. Na czas remontu klienci będą korzystać z tymczasowego biura w sąsiednim budynku - przy ul. Kosynierów Gdyńskich 50. Będą tu cztery stanowiska obsługi klientów.

.

Wyświetl większą mapę

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

n
nie-malkontent

Nie no, jasne - jak się psa uderzyć to kij zawsze się znajdzie. Multimedia remontują, żeby było lepiej - to trzeba się przyczepić, że remontują... Jakie to żałośnie polskie.

G
Gość

a teraz będą wszystkie nieprawidłowości i opóźnienie zwalać na przeprowadzkę!

J
JW

Szybko i sprawnie. Te słowa nie pasują do Biura Osługi klientów Multimediów !!!

Dodaj ogłoszenie