MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Gorzowski radny pyta: Ile pieniędzy poszło na kampanię "Zostaję"?

Jarosław Miłkowski
Jednym z elementów kampanii zostaję były bilbordy z ambasadorami akcji „Zostaję”, które zawisły w różnych częściach miasta.
Jednym z elementów kampanii zostaję były bilbordy z ambasadorami akcji „Zostaję”, które zawisły w różnych częściach miasta. Urząd Miasta w Gorzowie
Radny Roman Sondej bierze pod lupę kampanię, w której gorzowianie mówią, dlaczego zostali w mieście. Pyta: Ile kosztowała koncepcja kampanii? Ile pieniędzy wydał na spoty w telewizji?

Kampania „Zostaję” wzbudziła nie tylko zainteresowanie zwykłych mieszkańców, ale także radnych. Gdy w lutym pojawiły się bilbordy z jednym wyrazem „zostaję”, gorzowianie byli ciekawi, co one zapowiadają. Teraz – po tym, gdy pojawiły się bilbordy oraz materiały filmowe z „ambasadorami” akcji – kosztów całej kampanii ciekaw jest radny Roman Sondej z Prawa i Sprawiedliwości. W piątek złożył on interpelację skierowaną do prezydenta Jacka Wójcickiego. O co pyta?

Radny jest ciekawy m.in. o to, czy koncepcja kreatywna kampanii została opracowana przez urzędników wydziału promocji i informacji, czy też pracowała nad nią firma zewnętrzna. A że zobaczył też związane z kampanią spoty, pyta, jaka jest częstotliwość ich emisji w telewizji. Roman Sondej stawia też pytania o koszty i efektywność kampanii.
„Ile kosztowała koncepcja kreatywna, produkcja wszystkich materiałów promocyjnych – w tym spotów telewizyjnych, a także jaką kwotę z budżetu urząd miasta przeznaczył na emisję spotów w telewizji?” - pyta prezydenta radny Sondej. Polityk PiS chce również wiedzieć, do kiedy zaplanowano kampanię i czy będzie raport podsumowujący jej efekt.

Kampania miejska „Zostaję” została zainaugurowana pół roku temu. W kwietniu – a więc po bilbordach mających wzbudzić zaciekawienie – pojawiły się plakaty i banery z gorzowianami tłumaczącymi, dlaczego zostali w mieście. Następnie pojawiły się filmiki promocyjne. Z kolei na początku sierpnia kampania wkroczyła w kolejny etap. Teraz filmiki z argumentami za pozostaniem w mieście przygotowują w mediach społecznościowych sami mieszkańcy.

Odpowiedzi na pytania radnego Sondeja powinniśmy poznać jeszcze przed końcem wakacji. Wówczas wrócimy do tematu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: W Polsce drastycznie wzrosną podatki? Winna demografia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska