Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku - Lubuski Lider Biznesu 2012

(mz)
Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku - Lubuski Lider Biznesu 2012Redakcja „Kwartalnika Bankowego”. Od lewej: Marcin Pastusiak, Eliza Chojnacka, Marcin Mulczyński, Jakub Opłaciński i Eliza Drozda-Ziemecka.
Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku - Lubuski Lider Biznesu 2012Redakcja „Kwartalnika Bankowego”. Od lewej: Marcin Pastusiak, Eliza Chojnacka, Marcin Mulczyński, Jakub Opłaciński i Eliza Drozda-Ziemecka. Archiwum GBS w Barlinku
Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku zdobył 2. miejsce w konkursie Lubuski Lider Biznesu, w kategorii średnich firm.

Obchodzący w tym roku swoje 65. urodziny Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku jest liderem tego typu banków w północno-zachodniej Polsce. Posiada już ponad 20 placówek i systematycznie poszerza rynek oraz swoją ofertę. Współpracuje również z największym zrzeszeniem Grupą BPS, dzięki czemu jest w stanie udźwignąć nawet duże projekty finansowe.

W jego działalności bardzo dużą rolę odgrywa Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Oznacza to, że realizując cele biznesowe, szuka rozwiązań korzystnych dla siebie i otoczenia. GBS w Barlinku buduje też trwałe więzi z klientami oraz społecznością, wspierając lokalne inicjatywy kulturalne, sportowe i charytatywne. - Niedawno nasz bank został mecenasem projektu „CSR4students”, który ma na celu podniesienie świadomości studentów w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu - zaznacza pracownica marketingu Eliza Chojnacka.

Barlinecki GBS współpracuje też z osobami, które realizują swoje pasje, przez co stały się ambasadorami marki banku. Mowa o Grzegorzu Kukurowskim i Jarosławie Skowronie, którzy pod szyldem GBS Banku wyruszają na wyprawy wysokogórskie. W tym roku ich celem był nienazwany jeszcze dziewiczy szczyt w górach Tienszan. GBS od dwóch lat współpracuje także z mistrzynią Polski siatkarką Kingą Kasprzak oraz żużlowcem Bartoszem Zmarzlikiem.

- Celem działania GBS Banku jest nie tylko zysk. Bo liczy się również wymiar społeczny prowadzonego biznesu. Mamy świadomość, że nie działamy w próżni, i nawet niewielkich rozmiarów działanie może zdziałać wiele dobrego. Podobno nawet trzepot skrzydeł motyla, potrafi spowodować tornado - twierdzi dyrektor ds. strategii Agnieszka Nowicka-Szyszka. - Ciekawe działania banku można śledzić na blogu bankowym www.modnaspolecznosc.pl. Natomiast z bieżącą ofertą zapoznać czytając wydawany od ubiegłego roku i redagowany przez pracowników GBS „Kwartalnik Bankowy”. - Pismo przygotowujemy z myślą o klientach. Żeby przez nie przybliżyć naszą działalność i wzmocnić markę - dodaje Chojnacka.   

  
Zbigniew Wielgosz, prezes GBS w Barlinku:
- Myślę, że mimo kryzysu pozycję lidera baków spółdzielczych w północno-zachodniej Polsce udaje się nam utrzymać dzięki przemyślanej i nastawionej na rozwój strategii. Bez niej nasze działania miałyby charakter chaotyczny i przypadkowy, co w dłuższej perspektywie nie byłoby dla nas korzystne. W branży bankowej bardzo ważne jest też stałe poszerzanie grona naszych klientów, zdobywanie nowych rynków i doświadczeń. Filarem banku są jednak pracownicy, których kompetencje, doświadczenie i znajomość klienta są bezcenne.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska