Według danych z Krajowego Rejestru Nowotworów w 2009 r. w województwie lubuskim na tę chorobę zapadło aż 87 kobiet. Gra edukacyjna jest elementem kolejnej edycji kampanii społecznej "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy". Za pośrednictwem najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie, organizatorzy akcji chcą dotrzeć z przekazem do milionów Polek.
Catch Papilloma rozpoczyna się od przygotowania własnej unikalnej postaci, którą każda kobieta może dopracować w najdrobniejszych szczegółach. Począwszy od koloru oczu poprzez makijaż, fryzurę, modne ubrania i biżuterię aż po dodatki i obuwie. Wirtualna szafa pełna wytwornej garderoby stoi otworem przed wszystkimi internautkami. Każda użytkowniczka gry przenosi się w świat stylizacji, gdzie z zaangażowaniem może ubrać swoją postać od stóp do głów.
W ten sposób bohaterka gry przygotowuje się do wieczornego wyjścia. Fabuła toczy się w wielkiej metropolii rozbawionej nocnym życiem. Starannie przygotowana bohaterka, udaje się do miasta aby w miłej atmosferze spędzić wolny wieczór. W punkcie kulminacyjnym następuje zaskakujący zwrot akcji… "Catch Papilloma" została zaprojektowana, aby w nowatorski, a jednocześnie zapadający w pamięć sposób, przekazać Polkom wiedzę na temat zagrożenia, jakie niesie za sobą zakażenie wirusem HPV.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?