Handel w Nowej Soli. - Jakby paznokciem poskrobać po takim wózku, to by się ulepiło kulkę, jak od żuka gnojarza - alarmuje Czytelnik

Eliza Gniewek-Juszczak
Eliza Gniewek-Juszczak

Wideo

Zobacz galerię (4 zdjęcia)
- Dzwoniłem na infolinię sieci sklepów rok temu, zapewniano, że zgłoszenie zostanie skierowane do właściwego działu. Nic się nie zmieniło - alarmuje Czytelnik z Nowej Soli. Jest odpowiedź sieci sklepów.
  • Brudne koszyki w różnych marketach irytują Czytelników.
  • Tym razem zgłoszenie dotyczy sklepu Kaufland w Nowej Soli.
  • Sieć sklepów natychmiast zareagowała na zgłoszenie.

Handel w Nowej Soli. Brudne koszyki

Czytelnik z Nowej Soli, dzwoniąc do nas, zapewnił, że sam próbował kilka razy rozwiązać temat, ale skoro nic się nie zmienia, postanowił o sprawie zawiadomić media.

- Jakby paznokciem poskrobać po takim wózku, to by się ulepiło kulkę, jak od żuka gnojarza - opowiedział Czytelnik swoje wrażenia ze sklepu Kaufland w Nowej soli. - Dzwoniłem na infolinię około roku temu, zapewniano, że zgłoszenie zostanie skierowane do właściwego działu. Tak samo obiecywano mi w sanepidzie, do którego dzwoniłem w sierpniu ubiegłego roku. To jest flejostwo. To musi kogoś zainteresować. Jak tego można nie widzieć? Każdego, kto mieszka w jakichś przyzwoitych warunkach, nie na klepisku, to powinno go obrzydzenie brać.

Czytelnik podkreślił, że nic nie ma przeciwko sklepowi, chodzi mu tylko o brudne wózki, które tym bardziej w czasach pandemii koronawirusa powinny być czyszczone.

Szybka reakcja sieci sklepów

Sieć sklepów Kaufland zareagowała natychmiast po naszym zgłoszeniu. We wtorek, 26 stycznia otrzymaliśmy zapewnienie, że tego samego dnia osobiście sprawę sprawdzi dyrektor regionu, a odpowiednie rozmowy z pracownikami zostały szybko przeprowadzone.

- Każde zgłoszenie jest traktowane z należytą uwagą, dlatego zgodnie z odpowiedzią udzieloną przez pracownika Centrum Obsługi Klienta we wspomnianym markecie została już przeprowadzona rozmowa z pracownikami na temat zasad higieny obowiązujących w sklepach Kaufland - wyjaśnia Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. - W związku z ponowną uwagą klienta, nasz sklep w Nowej Soli w dniu dzisiejszym osobiście odwiedzi dyrektor sprzedaży, aby zweryfikować stan wózków oraz wdrożyć odpowiednie środki zaradcze. Przepraszamy za niedogodności oraz zapewniamy, że dołożymy starań, aby stan wózków nie budził żadnych zastrzeżeń.

Dyrektor Szewczyk zapewniła też, że w sklepach sieci dokłada się wszelkich starań, aby standardy dotyczące bezpieczeństwa i higieny były przestrzegane na najwyższym poziomie. Ma o tym świadczyć m.in. pozytywny wynik kontroli wszystkich placówek, zleconej niezależnej, akredytowanej jednostce TÜV Rheinland. - W obliczu epidemii zintensyfikowaliśmy regularne działania dotyczące czystości, które obejmują także wszystkie wózki sklepowe - podkreśliła szefowa działu komunikacji korporacyjnej.

Czytaj też: Nowa Sól ma propozycje dla branży gastronomicznej. Czy to pomoże przetrwać czas zamknięcia restauracji?

Zobacz też wideo: Zielona Góra. Miasto chce pomóc gastronomom, bo muszą płacić podatek alkoholowy

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie