Czytelnik nie wytrzymał i o sprawie powiadomił Gazetę Lubuską.
- Ulepiłoby kulkę, jak od żuka gnojarza - mówi Czytelnik o brudzie na koszykach.
Każde zgłoszenie jest traktowane z należytą uwagą, dlatego zgodnie z odpowiedzią udzieloną przez pracownika Centrum Obsługi Klienta we wspomnianym markecie została już przeprowadzona rozmowa z pracownikami na temat zasad higieny obowiązujących w sklepach Kaufland - wyjaśnia Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska Markety Sp. z o.o
- W związku z ponowną uwagą klienta, nasz sklep w Nowej Soli w dniu dzisiejszym osobiście odwiedzi dyrektor sprzedaży, aby zweryfikować stan wózków oraz wdrożyć odpowiednie środki zaradcze. Przepraszamy za niedogodności oraz zapewniamy, że dołożymy starań, aby stan wózków nie budził żadnych zastrzeżeń - zapewniła przedstawicielka sieci.