Ile zarabiają radni powiatu świebodzińskiego

Redakcja
fot. sxc.hu
Niektórzy mają z działalności gospodarczej kilkaset tysięcy złotych, ale są i tacy, co żyją ze skromnych emerytur. Zaglądamy do oświadczeń majątkowych osób zasiadających w radzie powiatu świebodzińskiego.

Najnowsze informacje o epidemii koronawirusa

Wideo

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
manis
A skąd Ty człowieku możesz wiedzieć na temat pracy w ANR?Pracowałeś tam,że się w ten sposób wypowiadasz?!To po pierwsze.A po drugie dlaczego nie można mieć większych aspiracji niż praca z rozwydrzoną młodzieżą,mając taki umysł jak p.Możejko?Facet jest inteligentny i posiadał odpowiednie kwalifikacje więc dostał się na to stanowisko.A mimo wszystko pozostał Człowiekiem.Pomógł wielu ludziom prywatnie i zawodowo,czego nie można powiedzieć o większości.Przypuszczam,że wielu krzykaczy z tego forum odwróciłoby się od znajomych,gdyby objęli takie stanowisko.

możejkoa jest pszystojny i najmondrzejszy i gdyby nie on to nie rozwjalo by sie rolnictwo w naszym woiewodztwie i ja sie wcale od niego nie chcem odwracac;, a nikt nie chce praxować z rozwydżonoom mlodzieżom bo nie do tego jest stworzony Pan mozejka/. On ładnie wyglonda z biurkiem i on bedzie startowal do sejmiku bo w powiecie to sie jusz nic nie da zrobić.. on jusz wyznaczył sowjego nastempce. I wy macie na niego głosowadx bo w ryja.

większych bzdur nie czytałem, jakie kwalifikacje posiadał historyk od zawsze mieszkający w mieście do pracy w agencji rolniczej, przecież żadnego pojęcia o rolnictwie nie ma.
k
kici

A skąd Ty człowieku możesz wiedzieć na temat pracy w ANR?Pracowałeś tam,że się w ten sposób wypowiadasz?!To po pierwsze.A po drugie dlaczego nie można mieć większych aspiracji niż praca z rozwydrzoną młodzieżą,mając taki umysł jak p.Możejko?Facet jest inteligentny i posiadał odpowiednie kwalifikacje więc dostał się na to stanowisko.A mimo wszystko pozostał Człowiekiem.Pomógł wielu ludziom prywatnie i zawodowo,czego nie można powiedzieć o większości.Przypuszczam,że wielu krzykaczy z tego forum odwróciłoby się od znajomych,gdyby objęli takie stanowisko.

możejkoa jest pszystojny i najmondrzejszy i gdyby nie on to nie rozwjalo by sie rolnictwo w naszym woiewodztwie i ja sie wcale od niego nie chcem odwracac;, a nikt nie chce praxować z rozwydżonoom mlodzieżom bo nie do tego jest stworzony Pan mozejka/. On ładnie wyglonda z biurkiem i on bedzie startowal do sejmiku bo w powiecie to sie jusz nic nie da zrobić.. on jusz wyznaczył sowjego nastempce. I wy macie na niego głosowadx bo w ryja.

G
Gość

Dajcie spokój już Możejce. Pracuje w Gorzowie i z Gorzowa wystartuje do sejmiku wojewódzkiego. Po prostu ma dosyć Świebodzina

G
Gość
Z tego wynika, że Możejko w 2009 roku z zatrudnienia,czyli z naszych podatków miał miesięczny dochód 20103,71 PLN. W tym czasie Szumski (starosta) miał 10958,33 PLN. Ktoś na forum kiedys napisał,że Możejko to taki altruista "inteligentny z kwalifikacjami pomagający wszystkim prywatnie i zawodowo". Świebodzińska Matka Teresa po prostu! Niechby sobie miał tą kasę, tylko żeby coś zrobił dla miasta i powiatu przez te kilka kadencji. Miał możliwosci i nie zrobił nic. Zwykły gwiazdor i celebryta,żaden gospodarz.

Pan możejko gdy do władzy doszło PO dostał posadę w Gorzowie, gdzie w ciągu roku zarabia 200 tys. na stanowisku o którym nie ma zielonego pojęcia, bo co wspólnego ma "menedżer"/historyk z rolnictwem wspólnego? (Pracuje w ARiMR) Miał możliwości, nic nie robił, do LO chodził "pracować" (w roku wyborczym przychodził, nie uczył, zajmował się jedynie wyborami)
c
czytelnik

Z tego wynika, że Możejko w 2009 roku z zatrudnienia,czyli z naszych podatków miał miesięczny dochód 20103,71 PLN. W tym czasie Szumski (starosta) miał 10958,33 PLN. Ktoś na forum kiedys napisał,że Możejko to taki altruista "inteligentny z kwalifikacjami pomagający wszystkim prywatnie i zawodowo". Świebodzińska Matka Teresa po prostu! Niechby sobie miał tą kasę, tylko żeby coś zrobił dla miasta i powiatu przez te kilka kadencji. Miał możliwosci i nie zrobił nic. Zwykły gwiazdor i celebryta,żaden gospodarz.

c
czytelnik

Blef przy nazwisku LG zapomniał o dochodzie w WZPN-ZG i w klub. spor.Zenit

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3