Badanie „Indeks cen w sklepach detalicznych” pokazuje średnią wartość cenową 47 kategorii produktowych ze stycznia 2020 i 2021 roku w rozłożeniu na 12 sektorów towarowych. Porównano ze sobą prawie 1,3 tys. marek (w tym blisko 30 tys. art.), pochodzących z prawie 12 tys. gazetek handlowych i z ponad 17,7 tys. promocji sklepowych. Badaniem objęto dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sieci convenience i cash & carry w 16 województwach.
Autorami raportu są eksperci z międzynarodowej agencji badawczo-analitycznej Hiper-Com Poland i platformy analityczno-badawczej UCE RESEARCH.
Jakie towary spożywcze najbardziej podrożały, a jakie najbardziej potaniały prezentujemy na kolejnych slajdach.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?