Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak zwiększyć ruch na stronie firmowej lub blogu w 2 prostych krokach!

materiał partnera

Strony firmowe służą przedsiębiorstwom najczęściej jako proste wizytówki wirtualne, które każdy internauta może zobaczyć i na ich podstawie zadecydować, czy warto zostać klientem danej marki. W obecnych czasach jednak zbyt wielu właścicieli biznesów zapomina, że sieć WWW może stanowić znakomite źródło dochodów ze sprzedaży towarów i usług. To całkowicie nowy rynek, a ludzie szukający najlepszych produktów w internecie są obecnie znacznym odsetkiem wszystkich konsumentów. Jak w dwóch prostych krokach zwiększyć ruch na naszej witrynie? O tym więcej w dalszej części artykułu.

Zainwestuj w usługi SEO

Search Engine Optimization oznacza optymalizację dla wyszukiwarek internetowych, to kluczowe określenie na to, na co potocznie mówimy pozycjonowanie stron www. Istotą tej operacji pozostaje takie przygotowanie serwisu online, aby pozostał on przyjazny dla robotów Google indeksujących każdą stronę i nadających jej na podstawie złożonego algorytmu odpowiednie miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania.__Jeśli pragniemy, aby po wpisaniu w Google.pl słowa kluczowego związanego z naszą branżą, internauta widział naszą witrynę w top3, z całą pewnością musimy zaufać ekspertom od SEO. To właśnie oni najskuteczniej zaprojektują architekturę serwisu, uatrakcyjnią i urozmaicą jego treści, a także zmienią szereg parametrów technicznych. To wszystko najczęściej skomplikowane czynności ściśle skorelowane z doświadczeniem i sprytem danego fachowca. Specjalista dokładnie wie, na co może sobie pozwolić przy danej realizacji, dlatego jego działania są dalece bardziej skuteczne, niż to co jesteśmy w stanie zrobić samemu – przypomina Specjalista SEM z afterweb.pl. Ponadto, efekty SEO, chociaż często trzeba na nie trochę poczekać, stanowią niezwykle trwałe źródło ruchu na stronie, aktualne przez bardzo długi okres. Dodatkowo również pod względem stosunku ceny do jakości usługi pozycjonowanie wydaje się najrozsądniejszym wyjściem na rynku.

Adwords czyli tajemnice opłaconych zasięgów

Dla tych, którzy nie lubią czekać na końcowe rezultaty kampanii Google przygotowało narzędzie, którego pełnym działaniem możemy cieszyć się już w 15 minut po zaprogramowaniu akcji promocyjnej. Mowa oczywiście o linkach sponsorowanych Adwords, czyli drugim kroku każdej skutecznej operacji marketingu sieciowego. W czasie, gdy SEO jeszcze nie zaczęło ściągać na nasza stronę tłumów, z powodzeniem możemy zareklamować się w wyszukiwarce. Dzięki temu „od ręki” znajdziemy się w topowych miejscach wyników wyszukiwania i efektywnie zachęcimy internautów do korzystania z oferty. Plusem kampanii linków sponsorowanych jest to, że możemy wybrać sposób rozliczania się „za kliki”, a więc będziemy płacić nie za wyświetlenia komunikatu, opłata będzie naliczana od każdego wejścia na naszą stronę przez link reklamy. To doskonałe rozwiązanie zapewniające marce niemal nieograniczony zasięg i realne podbicie słupków sprzedaży!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska