Jedna trzecia Polaków nie ufa hipermarketom

jotem, Dziennik Wschodni
fot. Archiwum
fot. Archiwum
Coraz więcej Polaków regularnie robi zakupy w hiper- i supermarketach. Z najnowszego badania PBS DGA wynika jednak, że ponad jedna trzecia rodaków nie ufa wielkim sieciom handlowym. Najwięcej zastrzeżeń mamy do jakości i świeżości produktów.

Podejrzane wydają nam się również liczne promocje. Wolimy bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, z którym możemy porozmawiać na temat produktu.

Z badania wynika również, że 24 proc. Polaków na zakupy tygodniowo przeznacza od 51-100 złotych. Z kolei ponad jedna trzecia rodaków największe zakupy robi w sobotę.

Dla 60 proc. osób nie ma znaczenia, czy kupują w sklepie należącym do polskiego, czy zagranicznego właściciela.

Co ciekawe, prawie połowa ankietowanych uważa, że nie powinno być żadnych ograniczeń czasu otwarcia sklepów.

 

Zobacz źródło: Polacy nie ufają hipermarketom

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie