Kiedy Tepsa podłączy mi telefon?

(antocha)
- A w telefonie głucho - denerwuje się Tomasz Biel, który po przeprowadzce wciąż czeka na podłączenie do sieci.
- A w telefonie głucho - denerwuje się Tomasz Biel, który po przeprowadzce wciąż czeka na podłączenie do sieci. fot. Bartłomiej Kudowicz
Do redakcji zgłosił się Czytelnik, który od 40 dni nie może się doprosić w Telekomunikacji przeniesienia numeru.

Tomasz Biel przeprowadził się. Dlatego 10 października wysłał podanie do Telekomunikacji Polskiej S.A z prośbą o przeniesienie numeru i podłączenie telefonu w nowym mieszkaniu. Zgodnie z umową, w ciągu 21 dni od daty przyjęcia wniosku, sprawa powinna być załatwiona. Wciąż nie jest!

- Ponad miesiąc jestem całkowicie odcięty od świata - żali się młody mężczyzna.
Po upływie umówionego okresu, sam zainteresowany kilka razy interweniował w siedzibie firmy. Okazało się, że nastąpiła pomyłka w adresie.

- Trudno, nieporozumienia się zdarzają, ale dlaczego po fakcie nikt nie pojawił się u mnie, pomimo trzykrotnej zapowiedzi? Marnuję swój czas w oczekiwaniu na montera-widmo i nie otrzymuje żadnych przeprosin - złości się Biel.
Tłumaczenia, jakie usłyszał w TP SA są jego zdaniem absurdalne. -

Pracownicy telekomunikacji twierdzą, że oferują jedynie usługę, a montażem zajmuje się zupełnie inna firma. Nikt nie potrafi mi powiedzieć jak nazywają się podwykonawcy i jak można się z nimi skontaktować - z niesmakiem kręci głową.
Czytelnik przyznaje, że po miesiącu zjawił się u niego przysłany fachowiec, który po pięciu minutach grzebania w skrzynce, stwierdził, że bez ślusarza nic nie zrobi. Obiecał, że pojawi się następnego dnia. Tyle go widzieli.

W imieniu Czytelnika zainterweniowaliśmy u rzeczniczki Tepsy w Poznaniu. - Za montaż telefonu odpowiada Telekomunikacja Polska SA, a nie firma monterska. Nie słyszałam wcześniej o takim przypadku, dlatego jak najszybciej postaramy się wyjaśnić problem - odpowiedziała Maria Piechocka.

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

S
Sikora

Telekomunikacja robi co chce! W związku z przeprowadzką, pod koniec września złożyliśmy podanie w TP w Gorzowie Wlkp. o przeniesienie numeru w miejsce gdzie był już i też telefon poprzedniego najemcy. Czekaliśmy, czekaliśmy, w końcu po interwencjach TP raczyła odpisać i dowiedzieliśmy się, że przeniesienie numeru nastąpi po 26 listopada!!! Jakie 21 dni ??? !!!

Dodaj ogłoszenie