Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci PKO BP muszą przygotować się na spore podwyżki

Redakcja
Klienci PKO BP muszą przygotować się na spore podwyżki
Klienci PKO BP muszą przygotować się na spore podwyżki SXC
PKO BP poinformował swoich klientów o zmianie taryfy opłat i prowizji.

Jak informuje Bankier.pl, bank od października wprowadza nowy cennik, który obok zapisów porządkowych wprowadza garść podwyżek. Tradycyjnie po kieszeni dostaną m.in. klienci korzystający ze starych pakietów. 

Klienci korzystający ze starego pakietu Superkonto (założonego przed 14 marca 2014) będą płacić za rachunek 7,90 zł, jeśli dokonają transakcji kartą na 100 zł. Jeśli nie, konto będzie kosztować 9,90 zł miesięcznie. Obecnie obie opłaty wynoszą odpowiednio 6,90 i 8,90 zł. Wzrośnie opłata roczna za kartę debetową PKO Ekspres z 26 do 29 zł. Warto przy tym przypomnieć, że zaledwie rok temu bank podwyższał już opłaty w tym rachunku - pisze Bankier.pl.

W nowym cenniku PKO Konto za Zero, czyli flagowy rachunek z oferty banku, znajduje się w sekcji "wycofane z oferty". Zmieniają się w nim progi zwalniające z opłaty za rachunek i kartę. Opłata warunkowa za ROR będzie się pojawiać, jeśli klient nie zasili go wpływami na poziomie 1000 zł (obecnie 1500 zł) oraz nie dokona transakcji kartą lub mobilnie na minimum 100 zł. Opłata warunkowa w karcie pojawi się, jeśli nie zostaną dokonane transakcje na kwotę co najmniej 150 zł (obecnie 250 zł). Opłata warunkowa za kartę wzrośnie z 2,90 zł do 3,90 zł.

W części pakietów pojawi się opłata za wykonanie przelewu wewnętrznego przez telefon na rachunki prowadzone przez PKO BP (za wyjątkiem rachunków własnych klienta) w wysokości 2,99 zł. W Koncie Rodzica podobna opłata pojawi się też w przypadku przelewów internetowych i mobilnych - będzie wynosiła 0,70 zł od każdego zlecenia. Wyjątkiem będą tu przelewy realizowane na produkty prowadzone na dziecko. Przelewy na numer telefonu będą kosztować 0,99 zł (od momentu wprowadzenia usługi) - informuje Bankier.pl

Źródło: Wojciech Boczoń, Bankier.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Klienci PKO BP muszą przygotować się na spore podwyżki - Gazeta Pomorska

Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska