Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kliencie, masz problem? Oni pomogą!

Redakcja
Michał Kurowick
Zebraliśmy dla Was wykaz instytucji, w których doradzą i pomogą, gdy będziecie mieli indywidualny problem. Związany na przykład ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych, pocztowych, bankowych lub transportu powietrznego.

Często pytacie nas, czy w takich osobistych przypadkach możecie się zgłaszać do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Odpowiedź brzmi - nie. Bo ten urząd podejmuje działania w przypadku naruszenia tzw. zbiorowych interesów konsumentów.
Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną mogą uzyskać u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub jednej z finansowanych przez budżet państwa organizacji konsumenckich, takich jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

Jak jeszcze można dochodzić swoich praw? Kiedy możemy skorzystać z usług sądu konsumenckiego? Kto pomoże nam przy problemach telekomunikacyjnych, a kto doradzi, gdy bank nie wywiązuje się ze swoich powinności? Listę instytucji konsumenckich znajdziesz już we wtorek, 24 maja w papierowym wydaniu "Gazety Lubuskiej".

Baza firm z Twojego regionu

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska