Nie jest wykluczone, że nie będzie go wcale albo będzie dopiero w przyszłym roku.Kolej wcale budowlanej ekspertyzy robić nie chciała. Nawet nie przyznaje się do własności i zleciła projekt remontu pieszej przeprawy dosłownie zmuszona przez nadzór budowlany. Jak tłumaczył wcześniej Janusz Stankiewicz z Zakładu Linii Kolejowych kładka jest kolei niepotrzebna. Bo dla ZLK to taki budowlany wyrostek, który nie pomaga w niczym, a może zaszkodzić. Choćby kosztami remontu.- Nikt nie może na nas wymóc remontu. Nie zrobimy go. Jesteśmy za rozebraniem tej zbędnej konstrukcji - powiedział nam Stankiewicz.Miasto nie może wydać pieniędzy na nie swoją własność. - Teoretycznie możemy znaleźć jakąś formułę prawną, by wziąć na siebie te prace. Tylko wtedy pojawia się problem - mówi wiceprezydent Stefan Sejwa. To pieniądze. W budżecie na ten rok nie ma nawet grosza na remont. A ten może kosztować ponad 1 mln zł (jeśli okaże się, że trzeba przebudować całą konstrukcję kładki).
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?