Rozpoczęliśmy czwartą edycję konkursu, w którym wybieramy i promujemy produkty spożywcze, przemysłowe i usługi lubuskich przedsiębiorstw. Już wiemy, że w kategorii usług wystartuje „księgowość petra24.pl”, którą oferuje zielonogórska Petra. Biznes założył ponad rok temu Dariusz Żurek. Dlaczego akurat w takiej branży zaczął działać? - Pomysł rodził się powoli, jeszcze gdy pracowałem na etacie w firmie IT - opowiada prezes Żurek. - Od 15 lat obracam się w kręgu informatyki i księgowości. Skończyłem oba te kierunki studiów, więc i wykształcenie mam zgodne z profilem mojej działalności.
Firma stała się nowym wyzwaniem, sposobem na ciekawe życie zawodowe. - Chciałem mieć biznes, ale miałem obawy. Nie spodziewałem się tak szybkiego rozwoju i takich perspektyw przed nami - mówi z radością szef Petry. - Mamy usługę nową na rynku i chyba dlatego zdobywamy klientów. Łączy ona działalność biura rachunkowego z obsługą on-line. A większość dostępnych na rynku usług polega na dostarczaniu gotowego oprogramowania do obsługi księgowej przedsiębiorstwa, albo obsłudze księgowej. My łączymy zalety pracy przez internet i klasycznego oprogramowania. Dostarczamy przeglądarkę, która sprawnie umożliwia wprowadzanie danych i robimy księgowość.
Petra zatrudnia i informatyków, i księgowych. Oferta jest korzystna zwłaszcza dla małych firm, bo jest korzystna cenowo i zdejmuje z głowy właściciela problem śledzenia zmian w przepisach księgowych, archiwizowania baz danych. Tym zajmują się specjaliści w Petrze i dbają o prawidłową obsługą przedsiębiorstwa. - Właściciel, bądź wyznaczona osoba u naszego klienta nie musi się znać na księgowości, wpisuje tylko dane i nie martwi się o wszystkie obliczenia, zobowiązania, zmiany w prawie - podaje przykład prezes Żurek. - Sam prowadzę firmę, więc wiem, że można skorzystać finansowo korzystając z naszych usług. Są tańsze od tradycyjnych. Zresztą podajemy cennik na stronie internetowej. Z większymi przedsiębiorstwami negocjujemy warunki, bo tam jest większy zakres prac.
Firma startuje w „Naszym Dobrym Lubuskim”, bo ceni sobie klientów z regionu, choć zasięg działalności ma na cały kraj. Petra nie jest pierwszym przedsiębiorstwem, które zgłasza innowacyjne propozycje. Wcześniej dzięki nim wygrywali tytuły jakości: Streamsoft, Lumel, Hertz, Omnimodo, Fast, Bank Informacji Gospodarczej Antoniewicz, Nitor, Madaks Stanisława Mikanowicza.
NA CZYM POLEGA KONKURS?
To już czwarta edycja „Nasze Dobre Lubuskie”. Wypromowaliśmy dotąd blisko ponad 150 lokalnych produktów spożywczych, przemysłowych i usług. Właśnie do tych trzech kategorii można zgłaszać swoje propozycje. Wielkość firmy i czas działalności nie ma tu znaczenia. Liczy się to, aby zgłoszenia były ofertą lokalnego biznesu. Zależy nam bowiem na promocji działalności naszych firm. Dobra wiadomość dla mikro przedsiębiorstw - dla nich mamy specjalną zniżkę w opłacie uczestnika. Za 400 zł, ich produkt lub usługa jest prezentowany cztery razy w gazecie, przez cały rok obecny w internecie, wysoko pozycjonowany w wyszukliwarce „google”. Za taką kwotę firmy nie mają szans na tak dużą kampanię reklamową. Im wcześniej się zgłosicie Państwo, tym więcej zyskacie na promocji, bo piszemy o konkursie w trakcie jego trwania. Do wygrania promocja warta 10 tys. zł. Wiele firm dzięki temu zapewnia sobie dzięki temu bezpłatną reklamę przez cały kolejny rok. Jeśli macie Państwo pytania, prosimy kontaktować się z Marzenną Gruszczyńską, te. 68 324 88 60, [email protected].
WAŻNE
Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 16 października. Do 10 zwycięzców wskazuje kapituła i trzech zwycięzców Czytelnicy w głosowaniu SMS-owym.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?