1 Miejscy/powiatowi rzecznicy konsumentów
Pytaj o nich w urzędach miasta/starostwach.
2 Federacja Konsumentów
Bezpłatna infolinia 800 007 707, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00. Telefony odbierają prawnicy.
Oddział federacji w Gorzowie: ul. Jagiełły 5, tel. 95 722 32 28; w poniedziałki (10.00-15.00), wtorki (9.00-15.00), środy (12.00-18.00) i piątki (10.00-13.00).
Oddział w Zielonej Górze - ul. Bohaterów Westerplatte 9, pok. 216, tel. 68 325 59 75; poniedziałki (10.00-14.00), wtorki (10.00-14.00), środy (13.30-18.00), czwartki (10.00-13.30), piątki (10.00-14.00).
Gdzie zgłosić się w przypadku sporów z operatorem, a gdzie przy nieporozumieniu z ubezpieczycielem? Pod który numer zgłaszać się po pomoc w sprawie dotyczących za granicą, na terenach krajów należących do Unii Europejskiej? Czytaj w środę, 25 maja w "Gazecie Lubuskiej".
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?