Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Konsumencie, sprawdź jak uzyskać pomoc!

Redakcja
Jen Siegrist - sxc.hu
Sprawdź, gdzie szukać ekspertów, którzy doradzą w konsumenckim problemie. Może to być na przykład sprawa związana z usługami telekomunikacyjnymi, pocztowymi czy bankowymi, ale i rachunkiem za prąd.

1 Miejscy/powiatowi rzecznicy konsumentów
Pytaj o nich w urzędach miasta/starostwach.

2 Federacja Konsumentów
Bezpłatna infolinia 800 007 707, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00. Telefony odbierają prawnicy.

Oddział federacji w Gorzowie: ul. Jagiełły 5, tel. 95 722 32 28; w poniedziałki (10.00-15.00), wtorki (9.00-15.00), środy (12.00-18.00) i piątki (10.00-13.00).

Oddział w Zielonej Górze - ul. Bohaterów Westerplatte 9, pok. 216, tel. 68 325 59 75; poniedziałki (10.00-14.00), wtorki (10.00-14.00), środy (13.30-18.00), czwartki (10.00-13.30), piątki (10.00-14.00).

Gdzie zgłosić się w przypadku sporów z operatorem, a gdzie przy nieporozumieniu z ubezpieczycielem? Pod który numer zgłaszać się po pomoc w sprawie dotyczących za granicą, na terenach krajów należących do Unii Europejskiej? Czytaj w środę, 25 maja w "Gazecie Lubuskiej".

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska