Od piątku, 13 marca do odwołania pozostaną zamknięte wszystkie 32. Biura obsługi klienta zlokalizowane w północno-zachodniej Polsce.
Spółka zachęca do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z Eneą. Sprawy związane z energią elektryczną można załatwiać bez wychodzenia z domu poprzez elektroniczne biuro obsługi ebok.enea.pl. Można w nim sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane czy zgłosić sprawy, które trzeba zrealizować. eBOK jest dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
RAPORT
W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP.
Osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta zastąpi również kontakt z konsultantami Enei za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz czatu na stronie [b]www.enea.pl[/b].
WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ O KORONAWIRUSIE
Premier: Wszystkie szkoły, przedszkola i uczelnie wyższe zamknięte na dwa tygodnie
źródło: TVN24/x-news
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?