Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Koronawirus w Polsce. Enea tymczasowo zamyka swoje biura obsługi klienta. Zaleca kontakt przez elektroniczne biuro obsługi

Urszula Baumann
Wszelkie sprawy można załatwić przez internet lub infolinię
Wszelkie sprawy można załatwić przez internet lub infolinię pixabay.com
Enea w trosce o zdrowie klientów i pracowników podjęła decyzję o tymczasowym zamknięciu biur obsługi klienta.

Od piątku, 13 marca do odwołania pozostaną zamknięte wszystkie 32. Biura obsługi klienta zlokalizowane w północno-zachodniej Polsce.

Spółka zachęca do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z Eneą. Sprawy związane z energią elektryczną można załatwiać bez wychodzenia z domu poprzez elektroniczne biuro obsługi ebok.enea.pl. Można w nim sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane czy zgłosić sprawy, które trzeba zrealizować. eBOK jest dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

RAPORT

W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP.

Osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta zastąpi również kontakt z konsultantami Enei za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz czatu na stronie [b]www.enea.pl[/b].

WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ O KORONAWIRUSIE

Premier: Wszystkie szkoły, przedszkola i uczelnie wyższe zamknięte na dwa tygodnie

źródło: TVN24/x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska