Krzysztof Dołganow: Euroliga to nie mrzonki

RedakcjaZaktualizowano 
Krzysztof Dołganow. 47 lat. Żonaty z Dorotą, córka Marta (27 lat), syn Jakub (22). Absolwent Akademii Rolniczej w Szczecinie oraz Wydziału Prawa i Administracji na UAM w Poznaniu. Były piłkarz wodny Stilonu Gorzów (lata 1975-79) i Arkonii Szczecin (1979-1980). Mistrz Polski, reprezentant kraju w kategoriach młodzieżowych. Członek zarządu KS AZS PWSZ.
Krzysztof Dołganow. 47 lat. Żonaty z Dorotą, córka Marta (27 lat), syn Jakub (22). Absolwent Akademii Rolniczej w Szczecinie oraz Wydziału Prawa i Administracji na UAM w Poznaniu. Były piłkarz wodny Stilonu Gorzów (lata 1975-79) i Arkonii Szczecin (1979-1980). Mistrz Polski, reprezentant kraju w kategoriach młodzieżowych. Członek zarządu KS AZS PWSZ. fot. Kazimierz Ligocki
Rozmowa z Krzysztofem Dołganowem, prezesem zarządu Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, sponsorującej gorzowskie koszykarki.

- I to nas cieszy. Współpracujemy z klubem już drugi rok, choć w poprzednim sezonie zrzekliśmy się prawa do nazwy.

- Pan jest na co dzień blisko zespołu. A jak oceniają jego postawę i współpracę z klubem zarząd i pracownicy KSSSE?- Klub jest dla nas nośnikiem reklamy. W wyjazdach, szczególnie zagranicznych, uczestniczą także pracownicy Strefy, biorąc na siebie logistykę bądź rolę tłumacza. I po każdym powrocie chcą jechać jeszcze raz!

- Odczuwalne są już korzyści marketingowe mariażu z koszykówką?- Tak, jesteśmy lepiej rozpoznawalni. W obecnym sezonie z pełną premedytacją wprowadziliśmy swoją nazwę - i to właśnie skrótową - do nazwy zespołu. I zauważyliśmy natychmiastowy wzrost wejść na naszą stronę internetową. Dzięki koszykówce pozyskaliśmy też dwóch inwestorów Strefy, więc jesteśmy bardzo zadowoleni.

.

- To sponsoring długofalowy, czy skończy się wraz z wygaśnięciem umowy w marcu 2009 roku?- Szczerze mówiąc, nikt z nami nie rozmawiał o dłuższej umowie, więc na razie nie ma tematu.

- Z czego wynikała zmiana strategii firmy, sponsorującej dotąd sport lokalny, amatorski?- Miałem już doświadczenia ze sportem z firmy Konzeption S.A., kilku moich kolegów z ekstraligową koszykówką męską i fajnie się to sprawdziło.

- Dzięki dobrej grze koszykarek, nazwa firmy stała się wszechobecna w prasie, radiu i telewizji.- Taki był nasz cel i konsekwentnie prowadzimy politykę reklamową. Mamy tylko problem z przebiciem się w lokalnej telewizji, która z uporem maniaka pomija pełną nazwę zespołu. Nie wiem, dlaczego.

- Reklamują was już także urocze buzie zawodniczek na bilboardach w trzech punktach Gorzowa.- To urocze buzie zawodniczek i naszych pracownic, pokazujące współistnienie biznesu, szkoły, miasta i sportu. Także to, że jesteśmy stąd i chcemy tu mocniej zakotwiczyć.

- Gorzowskim kibicom marzy się, by nasz zespół dorównał wkrótce Lotosowi i Wiśle...- Wbrew pozorom, to bardzo realne, bo wszystkie strony na to stać. Znam budżet klubu, jak również Wisły Can-Pack, więc wiem, że powoli zanika przepaść między nami.

- Zespół dzielnie walczy w rozgrywkach Pucharu Europy FIBA, ale niektórzy śnią już o Eurolidze!- Miasto i my jesteśmy już przygotowani, by drużyna grała w Eurolidze. W myśl umowy, miasto zapewniłoby 30 procent budżetu, my około 40-50, a pozostałe 30 procent należałoby znaleźć w lokalnym biznesie.

- Aby jednak wywalczyć miejsce w Eurolidze, trzeba zakontraktować przynajmniej dwie gwiazdy pokroju Holdsclaw bądź Canty.- Jak przyznał prezes Wisły, zawodniczki pierwszej piątki mają tam kontrakty w wysokości ponad 120 tysięcy dolarów za sezon. A więc wyższe od obowiązujących w WNBA, choć niższe jak w Rosji. Czy nas dziś na to stać? Jako klub - nie. Ale marzy mi się, by stworzyć grupę sponsorów taką, jak w żużlu. Wówczas będzie to realne.

- Dziękuję.
Janusz Dobrzyński
0 95 722 69 37
jdobrzynski@gazetalubuska.pl

polecane: FLESZ: Ekologia na co dzień: 6 mitów, w które wierzymy

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3