Lego zostało uznane za najmocniejszą markę świata w rankingu Brand Finance - firmy zajmującej się wyceną brandów. Duński producent klocków zajął miejsce Ferrari, które otwierało listę w zeszłym roku, a w tym znalazło się na 9. pozycji.
Ustalając ranking, Brand Finance bierze pod uwagę m.in. rozpoznawalność marki, lojalność klientów wobec niej i reputację firmy. W komentarzu do rankingu Brand Finance zaznaczyła, że na "wycenę" tegorocznego zwycięzcy duży wpływ miała popularność filmu "Lego Movie".
Na podium znalazły się jeszcze PricewaterhouseCoopers oraz Red Bull. Oprócz mocy Brand Finance zmierzyła także wartość marek i opublikowała w osobnym rankingu. Ten otwierają technologiczni giganci, kolejno: Apple, Samsung i Google.
Źródło: CNN Newsource/x-news
Strefa Biznesu: Polska istotnym graczem w sektorze offshore
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?