1/62
Po pierwszych jazdach jestem bardzo pozytywnie zaskoczony....
fot. Kamil Rogala

Lexus LBX 1.5 Hybrid 136 KM. Część druga tj. dane techniczne, wrażenia z jazdy i podsumowanie

Po pierwszych jazdach jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Miałem obawy, czy crossover segmentu B z trzycylindrowym silnikiem na pewno pasuje do marki Lexus, ale Japończycy stanęli na wysokości zadania i stworzyli małego przedstawiciela segmentu premium. Jakość materiałów i spasowania jest na poziomie Lexusa, stylistyka również nie zawodzi. Spalanie jest niskie, napęd zapewnia niezłą dynamikę, a prowadzenie jest przyjemne i z nutką sportu. Jeśli komuś nie przeszkadza nieco sztywne zawieszenie i wyższa pozycja za kierownica, na pewno poczuje się w tym aucie bardzo dobrze.

2/62
Po pierwszych jazdach jestem bardzo pozytywnie zaskoczony....
fot. Kamil Rogala

Lexus LBX 1.5 Hybrid 136 KM. Część druga tj. dane techniczne, wrażenia z jazdy i podsumowanie

Po pierwszych jazdach jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Miałem obawy, czy crossover segmentu B z trzycylindrowym silnikiem na pewno pasuje do marki Lexus, ale Japończycy stanęli na wysokości zadania i stworzyli małego przedstawiciela segmentu premium. Jakość materiałów i spasowania jest na poziomie Lexusa, stylistyka również nie zawodzi. Spalanie jest niskie, napęd zapewnia niezłą dynamikę, a prowadzenie jest przyjemne i z nutką sportu. Jeśli komuś nie przeszkadza nieco sztywne zawieszenie i wyższa pozycja za kierownica, na pewno poczuje się w tym aucie bardzo dobrze.

3/62
Po pierwszych jazdach jestem bardzo pozytywnie zaskoczony....
fot. Kamil Rogala

Lexus LBX 1.5 Hybrid 136 KM. Część druga tj. dane techniczne, wrażenia z jazdy i podsumowanie

Po pierwszych jazdach jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Miałem obawy, czy crossover segmentu B z trzycylindrowym silnikiem na pewno pasuje do marki Lexus, ale Japończycy stanęli na wysokości zadania i stworzyli małego przedstawiciela segmentu premium. Jakość materiałów i spasowania jest na poziomie Lexusa, stylistyka również nie zawodzi. Spalanie jest niskie, napęd zapewnia niezłą dynamikę, a prowadzenie jest przyjemne i z nutką sportu. Jeśli komuś nie przeszkadza nieco sztywne zawieszenie i wyższa pozycja za kierownica, na pewno poczuje się w tym aucie bardzo dobrze.

4/62
Po pierwszych jazdach jestem bardzo pozytywnie zaskoczony....
fot. Kamil Rogala

Lexus LBX 1.5 Hybrid 136 KM. Część druga tj. dane techniczne, wrażenia z jazdy i podsumowanie

Po pierwszych jazdach jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Miałem obawy, czy crossover segmentu B z trzycylindrowym silnikiem na pewno pasuje do marki Lexus, ale Japończycy stanęli na wysokości zadania i stworzyli małego przedstawiciela segmentu premium. Jakość materiałów i spasowania jest na poziomie Lexusa, stylistyka również nie zawodzi. Spalanie jest niskie, napęd zapewnia niezłą dynamikę, a prowadzenie jest przyjemne i z nutką sportu. Jeśli komuś nie przeszkadza nieco sztywne zawieszenie i wyższa pozycja za kierownica, na pewno poczuje się w tym aucie bardzo dobrze.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Grochowska, Cielecka, Rosati i inne gwiazdy na premierze „Nieobliczalnej”

Grochowska, Cielecka, Rosati i inne gwiazdy na premierze „Nieobliczalnej”

Tu nie muszą jechać za miasto, żeby zobaczyć rzepak. Kwitnie w Warszawie!

Tu nie muszą jechać za miasto, żeby zobaczyć rzepak. Kwitnie w Warszawie!

Bayer Leverkusen znów to zrobił! Zespół Xabiego Alonso jest nieprawdopodobny!

Bayer Leverkusen znów to zrobił! Zespół Xabiego Alonso jest nieprawdopodobny!

Zobacz również

Oto nazwiska nowych ministrów. Są zaskoczenia

AKTUALIZACJA
Oto nazwiska nowych ministrów. Są zaskoczenia

Ruszył marsz w centrum Warszawy. Pod hasłem „Precz z Zielonym Ładem”

Ruszył marsz w centrum Warszawy. Pod hasłem „Precz z Zielonym Ładem”