Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lody od Ekipy Friza w każdym sklepie. Firma Koral zwiększa produkcję

(b)
Lody Ekipa produkowane przez firmę Koral robią furrorę
Lody Ekipa produkowane przez firmę Koral robią furrorę źródło: koral.com.pl
Lody od Ekipy to hit ostatnich tygodni przede wszystkim wśród nastolatków. Trzeba mieć sporo szczęścia, żeby je kupić, bo znikają ze sklepowych lodówek w mgnieniu oka. Nawet papierki po lodach są w cenie i trafiają na serwisy aukcyjne.

Jeszcze więcej lodów Ekipy. Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjny

Koral istnieje na rynku od lat, ale nigdy żaden produkt nie wzbudzał takiego zainteresowania, jak lody Ekipy. Firma postanowiła wykorzystać szaloną popularność nowych lodów i uruchamia dodatkową linię produkcyjną, aby zaspokoić popyt.

Jak przyznaje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral w rozmowie z Money.pl, popularność lodów Ekipy przerosła wszelkie oczekiwania. Po zwiększeniu produkcji lody mają trafić praktycznie wszędzie, nawet do małych sklepików.

Koral będzie produkował nawet milion lodów na dobę, a do sprzedaży trafią lody w rozmiarze XL. W Polskę wyruszą ciężarówki z reklamą hitowego produktu.

Jak smakują lody Ekipa?

Lody Ekipa pojawiły się w sklepach pod koniec marca. Produkowane są w dwóch smakach: cytrynowym i truskawkowym. To lody na patyku, sorbetowe w polewie o smaku gumy bananowej, ze strzelającym cukrem.

Współpraca z youtuberem Frizem

Lody Ekipa powstały we współpracy z Frizem, czyli Karolem Wiśniewskim. To młody polski youtuber. Jego kanał w ostatnich miesiącach zawładnął polskim YouTubem. Wraz ze swoją Ekipą, czyli grupą znajomych, pokazuje w filmikach, jak wygląda ich codzienność i życie w wilii, którą zakupił pod Krakowem. Jego filmiki biją rekordy popularności. Kanał Friza subskrybuje obecnie ponad 4,3 milionów użytkowników.

Wideo: Karol "Friz" Wiśniewski opowiada o początkach Domu Ekipy

Lody Ekipa w Biedronce i Lidlu

W ubiegłym tygodnie lody Ekipa miała w ofercie Biedronka, zniknęły ze sklepów błyskawicznie. W poniedziałek, 26 kwietnia, trafiły do Lidla. Kolejki przed marketami ustawiały się jeszcze przed otwarciem, potem, w dziale mrożonek rozegrała się bitwa. O mrożone przysmaki walczyły nie tylko dzieci i młodzież, ale także ich rodzice.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska