1/13

Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze Następne

Temat koronawirusa jest obecnie eksploatowany na każdym polu, często zyskując lifestyle'owy, a nawet marketingowy kontekst. Światowe marki coraz chętniej przyłączają się do akcji promowania tzw. "social distancingu" - społecznej izolacji, zmieniając nawet swoje własne logotypy. Wspieranie zachowywania właściwej odległości między ludźmi znalazło swoje odzwierciedlenie w logo koncernów samochodowych takich jak Audi czy Volkswagen. Temat cieszy się zainteresowaniem także wśród grafików. Jak wyglądają nowe, pandemiczne logotypy? Wróć do artykułu

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3