Infolinia jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania w sprawie bonu turystycznego, zarówno te dotyczące beneficjentów jak i podmiotów turystycznych, chcących przystąpić do programu. Podpowiedzą kto i w jaki sposób będzie mógł skorzystać z bonu oraz co zrobić, aby go aktywować i cieszyć się wakacjami. Przedstawiciele branży turystycznych natomiast dowiedzą się, w jaki sposób rozliczać się za pomocą bonu i gdzie mogą sprawdzić stan swoich rozliczeń.
Polski Bon Turystyczny będzie dostępny już niebawem jako wsparcie dla rodzin i przedstawicieli krajowej branży turystycznej, która ucierpiała w wyniku COVID-19. Zakład Ubezpieczeń Społecznych odpowiada za przygotowanie i dostosowanie infrastruktury informatycznej do obsługi bonu. Za weryfikację prawa do Polskiego Bonu Turystycznego oraz uprawnień przedstawicieli branży turystycznej do przystąpienia do programu odpowiedzialna będzie Polska Organizacja Turystyczna.
Więcej informacji na temat Polskiego Bonu Turystycznego na stronie zus.pl. Pytania dotyczące bonu można też przesyłać mailem pod adres [email protected].
Zobacz wideo: Oszuści próbują wyłudzić pieniądze na "bon turystyczny". Policja, ministerstwo i Polska Organizacja Turystyczna ostrzegają
wideo: TVN24
Strefa Biznesu: W Polsce drastycznie wzrosną podatki? Winna demografia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?