Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowa akcja promocyjna GORZÓW #Stąd Jestem [ZDJĘCIA]

Marta Liberkowska Wydział Promocji i Informacji
mat. UM Gorzów / Daniel Adamski, UM w Gorzowie Wlkp.
Miasto rozpoczęło kampanię GORZÓW #Stąd Jestem. Na początek, weźmie w niej udział 16 wyjątkowych, niepowtarzalnych osób, których łączy … Gorzów, nasz Gorzów. Wszyscy są z naszego miasta - osiągają sukcesy i realizują marzenia, ale nigdy nie zapominają, że „stąd jestem”…

- Takiej kampanii jeszcze w Gorzowie nie było; po raz pierwszy korzystamy z potencjału mieszkańców, by promować miasto, bo to oni są najmocniejszą stroną i największym kapitałem miasta – podkreślił prezydent miasta Jacek Wójcicki. - Chcemy pokazać, że stąd, z Gorzowa właśnie, pochodzą ludzie odważni, otwarci na świat, którzy dążą do realizacji swoich marzeń i je spełniają – dodał.

Nasi ambasadorowie
Do współpracy zaprosiliśmy gorzowian, znanych ze szklanego ekranu, ze sceny, stadionu, z radia. Pierwszymi ambasadorami miasta będą znani muzycy, aktorzy, sportowcy i inni – wszyscy stąd! Stąd pochodzący lub z miastem od dłuższego czasu związani. Wizerunku do kampanii udzielili pro bono, wyłącznie w oparciu o swoje przywiązanie do miasta oraz emocje z nim związane. W gronie ambasadorów miasta są:

Małgorzata Kocik - aktorka
Natalia Ślizowska – projektantka mody
Edward i Manuel Dębiccy – artyści cygańscy
Dawid Kwiatkowski – piosenkarz
Michał Kwiatkowski – muzyk
Krzysztof „Jankes” Jankowski – dziennikarz muzyczny
Adam Bałdych – muzyk
Przemysław Raminiak - muzyk
Stanisław Chomski – trener KS Stal Gorzów
Bartosz Zmarzlik – zawodnik KS Stal Gorzów
Bogusław Dziekański – manager Jazz Clubu pod Filarami
Cezary Żołyński – aktor, reżyser
Dawid Szkudlarek – top chef
Paweł Salamon – szef kuchni
Łukasz Konik – masterchef

Ambasadorowie udzielili swojego wizerunku, my natomiast będziemy ich wpierać, angażując do udziału w wydarzeniach rozrywkowo-kulturalnych na terenie miasta oraz informować o ich działalności, sukcesach, zdobywanych nagrodach.

Wybór osób ambasadorów jest nieprzypadkowy; korzystamy z wizerunku osób rozpoznawalnych, ale w przyszłości do udziału w kampanii zaprosimy i innych mieszkańców Gorzowa, bo to oni są najlepszymi przedstawicielami miasta.

Bilbordy, murale, spektakle
Muralowe serca w centrum miasta, akcja „Zakochani w Gorzowie” to tylko początek, zaplanowanych w ramach kampanii GORZÓW #Stąd Jestem, działań. W kwietniu na 20. bilbordach w całym Gorzowie pojawią się wizerunki naszych ambasadorów. W planie jest również namalowanie kilku kolejnych murali w miejskiej przestrzeni.

Natomiast w drugiej połowie roku jest planowana, we współpracy z Teatrem im. Juliusza Osterwy, premiera przedstawienia teatralnego z „Nosorożcem Gorzowskim” w roli głównej. Ponadto zaprosimy mieszkańców na wydarzenia z udziałem naszych ambasadorów, tj. koncerty, recitale, eventy, itp.

#Jesteśmy stąd – gorzowianie najlepszymi ambasadorami miasta.

Grono ambasadorów kampanii będzie się powiększać! Bo potencjał w mieszkańcach Gorzowa jest ogromny. Za każdym stoi jakaś historia i będziemy je pokazywać.

Celem kampanii GORZÓW #Stąd Jestem jest przekonanie „nieprzekonanych”, że Gorzów to miasto wyjątkowe: dobre do życia, świetne do pracy, jeszcze lepsze do startu zawodowego, realizacji pasji i prywatnych celów. Stąd, z Gorzowa pochodzą ludzie, którym się udało, którzy nie boją się realizować marzeń i osiągać celów.

Czekamy na mieszkańców, czekamy na ich historię i doświadczenia.

Marta Liberkowska
Wydział Promocji i Informacji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gorzowwielkopolski.naszemiasto.pl Nasze Miasto