Mieszkanka Kożuchowa "podarowała" burmistrzowi słoiki z... brudną wodą

Jakub Nowak 68 387 52 87 jnowak@gazetalubuska.pl
- I za co ja mam płacić?! Za taką wodę?! - pytała retorycznie mieszkanka Kożuchowa, pokazując dwa słoiki z czarną wodą.
- I za co ja mam płacić?! Za taką wodę?! - pytała retorycznie mieszkanka Kożuchowa, pokazując dwa słoiki z czarną wodą. Jakub Nowak
Podczas ostatniej sesji rady miasta burmistrz Andrzej Ogrodnik otrzymał nietypowy "prezent" od jednej z mieszkanek - dwa słoiki brudnej, wręcz czarnej wody. Zarówno on, jak i rada usłyszeli przy okazji kilka cierpkich słów...

Piątkowa sesja trwała ponad cztery godziny. Cztery godziny długich, często bardzo nerwowych dyskusji na temat kultury, oświaty, ponadto kuluarowe dyskusje poruszające m.in. kwestię wycofania wniosku radnego Zbigniewa Duszy odnośnie zapowiadanej wcześniej obniżki diet rajców (sprawę opisaliśmy w poniedziałek w artykule "Zamiast obniżki pozostał niesmak").

Nerwowo było jednak także z innego powodu - tego dnia w sali radnych pojawiła się jedna z mieszkanek, która w pewnym momencie wstała ze swojego miejsca, podeszła do stołu, gdzie siedział burmistrz Andrzej Ogrodnik i... położyła przed nim dwa słoiki z brudną, wręcz czarną cieczą.

- Takie "coś" leciało niedawno z mojego kranu - opowiadała kobieta. - Proszę mi więc wyjaśnić, za co mam płacić tyle pieniędzy za wodę? Zniszczyłam sobie przez to pralkę! - mówiła zdenerwowana mieszkanka. Sytuacja wprowadziła na sali pewną konsternację. Przewodniczący Jan Medyński wdał się w krótką dyskusję z kobietą. - U mnie też leciała taka woda - odpowiadał.

- Dla mnie to nie jest jednak normalne, nie za to płacę abonament - ripostowała kobieta. Po swoim wystąpieniu szybko wyszła z sali. Odpowiedzi się jednak nie doczekała, po incydencie, przewodniczący bardzo szybko, jak gdyby nigdy nic, przeszedł do normalnego porządku obrad. W przerwie udało nam się jednak porozmawiać z burmistrzem.

- Jak ustosunkuje się pan do tego nietypowego prezentu? - zapytałem Andrzeja Ogrodnika.
- To nie jest żaden prezent. Ta woda nawiązuje do awarii sieci, jaka miała miejsce w lipcu - odpowiadał. - To było zdarzenie jednostkowe - twierdził burmistrz. - Jednak z tego co mi wiadomo, pracownicy USKOM zawsze podczas tego typu awarii szybko reagują - dodawał.

Czy mieszkanka może jednak liczyć na jakąś rekompensatę w związku z tym całym zamieszaniem?
- Rozumiem pretensje tej pani. Powinna jednak w związku z tym zgłosić się do producenta wody. Zresztą do prezesa USKOM wpływały już wcześniej wnioski o rekompensatę. Z pewnością rozpatrzą całą sytuacją i być może ta pani nie będzie musiała np. płacić za kubik wody czy dwa - dodawał burmistrz.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3