Most w Milsku niebawem zepnie oba brzegi Odry. Jak przebiegają prace na budowie?
Niewiele brakuje, aby połączyć w całość konstrukcję mostu, powstającą z obu stron Odry. Także droga, która będzie prowadzić do przeprawy, w dużej części ma już czarną nawierzchnię. Widać także zarys skrzyżowań, które powstaną przy trasie.
Nowa, 9-kilometrowa droga swój początek ma w Łazie. Przecina malownicze pagórki i winnicę samorządową w Zaborze, a potem, prawie do samych wałów nad Odrą biegnie lasem. Po drugiej stronie omija Przewóz i w Bojadłach łączy się z drogą nr 278.
Most w Milsku będzie miał 6 przęseł i ok. 400 m długości i będzie większy od swojego sąsiada w Cigacicach. Po ukończeniu jego budowy skróci się czas przejazdu między Zieloną Górą a Wschową. Na ten moment chyba najbardziej czekają mieszkańcy gminy Bojadła, którzy zyskają dobre i pewne połączenie ze stolicą województwa.
W ramach inwestycji wybudowano tuż za Zaborem niewielki, ok. 18-metrowy most nad Śmigą, powstaną także cztery skrzyżowania, w tym dwa ronda.
Prace mają zakończyć się w lipcu 2022 roku. Inwestycja pochłonie 73 mln zł, z czego 59 mln zł to dofinansowanie z Unii Europejskiej. Głównym wykonawcą jest spółka Mota-Engil Central Europe.
Czytaj także: Ponad 345 km nowych dróg krajowych i autostrad w 2022 r. Na liście lubuski odcinek
Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce
Źródło: GDDKiA
Niewiele brakuje, aby połączyć w całość konstrukcję mostu, powstającą z obu stron Odry. Także droga, która będzie prowadzić do przeprawy, w dużej części ma już czarną nawierzchnię. Widać także zarys skrzyżowań, które powstaną przy trasie.
Nowa, 9-kilometrowa droga swój początek ma w Łazie. Przecina malownicze pagórki i winnicę samorządową w Zaborze, a potem, prawie do samych wałów nad Odrą biegnie lasem. Po drugiej stronie omija Przewóz i w Bojadłach łączy się z drogą nr 278.
Most w Milsku będzie miał 6 przęseł i ok. 400 m długości i będzie większy od swojego sąsiada w Cigacicach. Po ukończeniu jego budowy skróci się czas przejazdu między Zieloną Górą a Wschową. Na ten moment chyba najbardziej czekają mieszkańcy gminy Bojadła, którzy zyskają dobre i pewne połączenie ze stolicą województwa.
W ramach inwestycji wybudowano tuż za Zaborem niewielki, ok. 18-metrowy most nad Śmigą, powstaną także cztery skrzyżowania, w tym dwa ronda.
Prace mają zakończyć się w lipcu 2022 roku. Inwestycja pochłonie 73 mln zł, z czego 59 mln zł to dofinansowanie z Unii Europejskiej. Głównym wykonawcą jest spółka Mota-Engil Central Europe.
Czytaj także: Ponad 345 km nowych dróg krajowych i autostrad w 2022 r. Na liście lubuski odcinek
Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce
Źródło: GDDKiA
Niewiele brakuje, aby połączyć w całość konstrukcję mostu, powstającą z obu stron Odry. Także droga, która będzie prowadzić do przeprawy, w dużej części ma już czarną nawierzchnię. Widać także zarys skrzyżowań, które powstaną przy trasie.
Nowa, 9-kilometrowa droga swój początek ma w Łazie. Przecina malownicze pagórki i winnicę samorządową w Zaborze, a potem, prawie do samych wałów nad Odrą biegnie lasem. Po drugiej stronie omija Przewóz i w Bojadłach łączy się z drogą nr 278.
Most w Milsku będzie miał 6 przęseł i ok. 400 m długości i będzie większy od swojego sąsiada w Cigacicach. Po ukończeniu jego budowy skróci się czas przejazdu między Zieloną Górą a Wschową. Na ten moment chyba najbardziej czekają mieszkańcy gminy Bojadła, którzy zyskają dobre i pewne połączenie ze stolicą województwa.
W ramach inwestycji wybudowano tuż za Zaborem niewielki, ok. 18-metrowy most nad Śmigą, powstaną także cztery skrzyżowania, w tym dwa ronda.
Prace mają zakończyć się w lipcu 2022 roku. Inwestycja pochłonie 73 mln zł, z czego 59 mln zł to dofinansowanie z Unii Europejskiej. Głównym wykonawcą jest spółka Mota-Engil Central Europe.
Czytaj także: Ponad 345 km nowych dróg krajowych i autostrad w 2022 r. Na liście lubuski odcinek
Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce
Źródło: GDDKiA
Niewiele brakuje, aby połączyć w całość konstrukcję mostu, powstającą z obu stron Odry. Także droga, która będzie prowadzić do przeprawy, w dużej części ma już czarną nawierzchnię. Widać także zarys skrzyżowań, które powstaną przy trasie.
Nowa, 9-kilometrowa droga swój początek ma w Łazie. Przecina malownicze pagórki i winnicę samorządową w Zaborze, a potem, prawie do samych wałów nad Odrą biegnie lasem. Po drugiej stronie omija Przewóz i w Bojadłach łączy się z drogą nr 278.
Most w Milsku będzie miał 6 przęseł i ok. 400 m długości i będzie większy od swojego sąsiada w Cigacicach. Po ukończeniu jego budowy skróci się czas przejazdu między Zieloną Górą a Wschową. Na ten moment chyba najbardziej czekają mieszkańcy gminy Bojadła, którzy zyskają dobre i pewne połączenie ze stolicą województwa.
W ramach inwestycji wybudowano tuż za Zaborem niewielki, ok. 18-metrowy most nad Śmigą, powstaną także cztery skrzyżowania, w tym dwa ronda.
Prace mają zakończyć się w lipcu 2022 roku. Inwestycja pochłonie 73 mln zł, z czego 59 mln zł to dofinansowanie z Unii Europejskiej. Głównym wykonawcą jest spółka Mota-Engil Central Europe.
Czytaj także: Ponad 345 km nowych dróg krajowych i autostrad w 2022 r. Na liście lubuski odcinek
Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce
Źródło: GDDKiA