Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Na A4 i S3 nie ma właściwego oznakowania. Ludzie mają jechać „na intuicję”, czy może lepiej postawić znaki? – pyta Czytelnik

(red.)
GDDKiA
- Na wysokości Legnicy znajdują się dość liczne zjazdy do różnych miejscowości. Trafić na zjazd czytelnie oznakowany z A-4 na S-3 w tych warunkach poruszania się jest bardzo trudno – pisze w liście do redakcji pan Zdzisław. Przeczytajcie jego opinię. Co sądzicie?

W połowie czerwca, w nocy, ze względu na wysokie temperatury wracałem trasą A-4 z zamiarem kontynuowania jazdy nową S-3 w kierunku Zielonej Góry. Natężenie ruchu na A-4 bez względu na porę dnia, nocy, roku jest ogromne.
Szczególnie licznie jadą TIR-y.

Pasy jezdni są dwa. Ograniczają gabaryty ciężarówek odczytywanie w trakcie jazdy tablic informacyjnych.
Nad jezdnią ich brakuje.

Otóż na wysokości Legnicy znajdują się dość liczne zjazdy do różnych miejscowości. Trafić na zjazd czytelnie oznakowany z A-4 na S-3 w tych warunkach poruszania się jest bardzo trudno.

Moje spostrzeżenie uwidacznia brak komunikatywnych tablic w odpowiedniej odległości do zjazdu na S-3.

Jest to ważny węzeł, ponieważ łączy południe Polski z północno-zachodnimi regionami. Jedyne oznakowanie, to klasyczna tablica „strzałka” już przy samym zjeździe z napisem Jelenia Góra i małym znaczkiem S-3 i E-65.
Takie ujęcie jest mylące w dynamicznej jeździe.

Most w Cigacicach ma być gotowy w grudniu 2019 r.

LUBUSKIE. Na most w Cigacicach na drodze ekspresowej S3 kier...

Rozumiem, że jest Jelenia Góra, ale dlaczego nie ma „krzykliwych” napisów o charakterze komunikacyjnym tego ważnego węzła i kierunku na Lubin, Polkowice, Zieloną Górę i dalej na północ do Gorzowa, Szczecina, Świnoujścia.

Przecież można zawiesić tablice, liczne, w odpowiednich odległościach, by można przygotować się do skrętu na S-3.
Nocą przy dużej ilości TIR-ów, prędkości, braku pasa awaryjnego, ten węzeł obecnie jest bardzo trudno namierzyć. A kolejny jest pod Bolesławcem i dodatkowym dojazdem-powrotem lokalną drogą do Legnicy.

Czy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad pomiędzy swoimi oddziałami nie może porozumieć się, by właściwie dokonać oznakowania tego odcinka A-4 do S-3. Inwestycja jest nowa, ale pozbawiona istotnego szczegółu, oznakowania.

A to pozbawia komfortu i bezpiecznego podróżowania. Potem, pomiędzy Legnicą a Lubinem, oznakowanie jest bardzo dobre.

Czekamy na listy od naszych Czytelników, nasz adres mailowy: [email protected]

Czytaj też:
[b]Budowa drogi S3 Polkowice – Lubin. Jest przetarg na dokończenie robót. Zobaczcie, jak wygląda „rozgrzebany” odcinek

Tragiczny wypadek na S3 na wysokości Nowej Soli. Czy droga była źle oznakowana? Prokuratura bada sprawę. Poszukiwani są świadkowie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska