Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nasze biathlonistki w roli słowiańskich wojowniczek [ZDJĘCIA]

red.
Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii promocyjnej MŚ w biathlonie Eurosport po raz drugi zorganizował sesję zdjęciową polskim biathlonistkom. Tegoroczna odsłona nawiązuje do poprzedniej i nosi tytuł: „Narty, Karabiny, Dziewczyny. Misja Oslo”. Tym razem nasze panie wcieliły się w role słowiańskich wojowniczek. Nawiązując do stylistyki Starej Baśni, Krystyna Guzik, Monika Hojnisz, Weronika Nowakowska i Magdalena Gwizdoń, wyruszają do Oslo na podbój kraju Wikingów. Celem akcji jest promocja biathlonu jako dyscypliny i relacje mistrzostw świata na antenie Eurosportu 1. Główny motyw kampanii jest oparty na stylistyce wywodzącej się z kultury słowiańskiej, ale także nawiązuje do filmów traktujących o Wikingach.
Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii promocyjnej MŚ w biathlonie Eurosport po raz drugi zorganizował sesję zdjęciową polskim biathlonistkom. Tegoroczna odsłona nawiązuje do poprzedniej i nosi tytuł: „Narty, Karabiny, Dziewczyny. Misja Oslo”. Tym razem nasze panie wcieliły się w role słowiańskich wojowniczek. Nawiązując do stylistyki Starej Baśni, Krystyna Guzik, Monika Hojnisz, Weronika Nowakowska i Magdalena Gwizdoń, wyruszają do Oslo na podbój kraju Wikingów. Celem akcji jest promocja biathlonu jako dyscypliny i relacje mistrzostw świata na antenie Eurosportu 1. Główny motyw kampanii jest oparty na stylistyce wywodzącej się z kultury słowiańskiej, ale także nawiązuje do filmów traktujących o Wikingach.
Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii promocyjnej MŚ w biathlonie Eurosport po raz drugi zorganizował sesję zdjęciową polskim biathlonistkom. Tegoroczna odsłona nawiązuje do poprzedniej i nosi tytuł: „Narty, Karabiny, Dziewczyny. Misja Oslo”. Tym razem nasze panie wcieliły się w role słowiańskich wojowniczek. Nawiązując do stylistyki Starej Baśni, Krystyna Guzik, Monika Hojnisz, Weronika Nowakowska i Magdalena Gwizdoń, wyruszają do Oslo na podbój kraju Wikingów. Celem akcji jest promocja biathlonu jako dyscypliny i relacje mistrzostw świata na antenie Eurosportu 1. Główny motyw kampanii jest oparty na stylistyce wywodzącej się z kultury słowiańskiej, ale także nawiązuje do filmów traktujących o Wikingach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska