Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nasze Dobre Lubuskie. Myjka warsztatowa z Marwisu z największą ilością punktów

Redakcja
Myjka warsztatową Hydro Power 1200 firmy Marwis.
Myjka warsztatową Hydro Power 1200 firmy Marwis. Marwis
Trzeci dzień głosowania Czytelników na najlepsze produkty i usługi przyniósł zmiany w rankingu. Na prowadzenie wysunęła się firma Marwis z Przylepu (Zielona Góra), która do plebiscytu zgłosiła ciśnieniową myjkę warsztatową Hydro Power 1200.

W sobotę, o godz. 23.00 myjka Marwisu  miała 4301 pkt. i wyprzedzała dotychczasowego lidera Piwo Celtyckie z Browaru Witnica - 4074. pkt. W premiowanej trójce znalazł się jeszcze Hotel Pałac Wiechlice z 793 punktami.

  • Firma Marwis z Przylepu istnieje na rynku od 14 lat. Przez ten czas udało jej się zdobyć nie tylko rynek polski, ale też europejski. Specjalizuje się w produkcji myjek warsztatowych i środków chemicznych służących do mycia i odtłuszczanie detali i części przemysłowych. Myjka Hydro Power 1200, to jedna z wielu, jakie znajdują się w ofercie. Bardzo dobrze sprawdza się przy regeneracji turbosprężarek oraz przy czyszczeniu silnie zabrudzonych części ze stali, żeliwa, aluminium i innych stopów. Mycie odbywa się w obiegu zamkniętym w temperaturze 45 st. C. Płyn myjący wydobywa się z dyszy pistoletu pod ciśnieniem do 140 bar, dzięki czemu dokładnie czyści trudno dostępne miejsca i silnie zabrudzone części z nagarów, smarów, czy olejów. Zarówno temperatura, jak i płyn zwiększają efektywność mycia. Myjka wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Obieg zamknięty płynu myjącego sprawia, że jest ona bezpieczna dla środowiska.
     
  • Boss Browar Witnica jest kontynuatorem tradycji warzenia piwa w tych okolicach, sięgającej XIV w. Do tegorocznej edycji plebiscytu zgłosił Piwo Celtyckie. To piwo ciemne z lekko wyczuwalnym smakiem słodyczy. Warzone jest na bazie trzech słodów karmelowych z dodatkiem chmielu goryczkowego i aromatycznego. W tym piwie nuty karmelowo-czekoladowe przeplatają się z goryczkową świeżością chmielu.
     
  • Stylowe wnętrza i bogata historia Pałacu Wiechlice, w którym rezydowały wojska pruskie, carskie oraz francuskie z Napoleonem na czele, stanowią dziś o unikalności tego obiektu na mapie polskich atrakcji turystycznych. XVIII-wieczny kompleks pałacowy został odbudowany i zrewitalizowany pod okiem konserwatora zabytków. Dziś mieści się tam hotel z kompleksem Spa&Wellness. Pałac oferuje:
    - bazę noclegową dla ponad 100 osób;
    - kompleks Spa&Wellness, w tym basen, siłownia i sauny; gabinety kosmetyczne i masażu, salę do ćwiczeń;
    - stylowe sale restauracyjne;
    - organizację wesel, szkoleń, spotkań biznesowych i rodzinnych.

Do plebiscytu zostało zakwalifikowanych 45 produktów i usług, a Czytelnicy wybiorą trzy, które otrzymają tytuł ,,Najpopularniejszy Produkt/Usługa wg Czytelników Gazety Lubuskiej” i nagrody w postaci kampanii reklamowych o wartości 30, 20 lub 10 tys. zł, w zależności od zajętego miejsca. Czytelnicy mogą głosować przez internet lub wysyłając SMS-y.

Głosowanie przez internet

Wystarczy wejść na stronę www.gazetalubuska.pl/naszedobre, wybrać produkt, a następnie przycisk „głosuj”. Jedno kliknięcie to jeden punkt. Dzienny limit wynosi 3 kliknięcia na jeden produkt. Głosowanie internetowe zakończy 26 listopada o godz. 9.00.

Głosowanie za pomocą SMS-ów

SMS należy wysłać na numer 72355, w treści wpisując ND., a po kropce numer produktu lub usługi (np. ND.1). Koszt jednego SMS-a wynosi 2,46 zł z VAT. Osoby głosujące w ten sposób otrzymają e-wydanie „Gazety Lubuskiej”. Każdy może oddać dowolną liczbę głosów. Jeden  SMS to 10 punktów na wybraną kandydaturę. Na SMS-y czekamy do czyli 7 grudnia o godz. 11.59.

NA WWW.GAZETALUBUSKA.PL/NASZEDOBRE ZNAJDZIESZ LISTĘ PRODUKTÓW I USŁUG, ZAGŁOSUJESZ ORAZ SPRAWDZISZ WYNIKI  

 

Swoje nagrody przyzna także kapituła. Oceni ona zgłoszenia w 11 grupach: mięso i wędliny, pieczywo, artykuły spożywcze ekologiczne, artykuły spożywcze – przetwórstwo i pozostałe, usługi budowlane, medyczne, turystyczne i SPA, usługi pozostałe, produkt przemysłowy, nauka – innowacyjne kierunki w szkolnictwie oraz kultura i rozrywka – imprezy cykliczne. Zwycięzcy każdej kategorii otrzymają certyfikaty jakości oraz nagrody w postaci kampanii reklamowych o wartości 10 tys. zł.

Do pracy w kapitule zaprosiliśmy:

  •     Elżbietę Polak - marszałek województwa,
  •     Katarzynę Osos, wojewodę
  •     Jadwigę Błoch – prezes Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej „LO­TUR”,
  •     Grzegorza Wi­denkę - prezesa oddziału Polska Press Grupa  w Zielonej Górze,
  •     Tomasza Gier­czaka - Lubuskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
  •     Bogdana Karwowskiego - Wojewódzkiego Inspektora Inspektoratu Jakości Artykułów Rolno-Spożywczych,
  •     Jerzego Korolewicza - prezesa Zachodniej Izby Przemysłowo-Handlowej,
  •     Janusza Jasińskiego - przewodniczącego OPZL,
  •     Krzysztofa Hnata – prezesa Izby Rzemieślniczej i Przedsiębiorczości w Zielonej Górze,
  •     Zenona Bambrowicza, prezesa Lubus­kiej Izby Budownictwa,
  •     Dariusza Frejmana, prezesa Radia Zachód
  •     Renatę Pękalę - dyrektor reklamy ,,GL”.
     

partnerzy plebiscytu nasze dobre lubuskie 2015

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska