Nagrodami są tytuły ,,Najpopularniejszy produkt/usługa wg Czytelników Gazety Lubuskiej” oraz kampanie reklamowe o wartości 30, 20 lub 10 tys. zł.
Przed nami sporo emocji, bo firmy z czołówki mają zbliżoną liczbę punktów. Przynajmniej sześć z nich ma realną szansę na podium, a ostatecznej kolejności mogą decydować pojedyncze głosy.
W niedzielę o 17.30 sytuacja w czołówce rankingu wyglądała następująco:
- Budowa energooszczędnych, ekologicznych domów, Maj-Haus Robert Majos, Rzepin - 9286 pkt.
- Piwo Celtyckie Boss Browar Witnica - 9172 pkt.
- Ciśnieniowa myjka warsztatowa Hydro Power 1200, P.W. Marwis Marcin Wiśniewski, Przylep (Zielona Góra) - 9154 pkt.
- Oferta Hotelu Pałac Wiechlice - 8437 pkt.
- Olej kokosowy, Laboratorium BioOil, Zielona Góra - 8385 pkt.
- Szynka tradycyjna, Zakład Przetwórstwa Mięsnego Tako w Żaganiu - 6663 pkt.
TUTAJ ZNAJDZIESZ AKTUALNY RANKING
Do plebiscytu zostało zakwalifikowanych 45 produktów i usług. Głosować można wysyłając SMS-y. Koszt jednego SMS-a wynosi 2,46 zł z VAT. Osoby głosujące otrzymają e-wydanie „Gazety Lubuskiej”. Każdy może oddać dowolną liczbę głosów. Jeden SMS to 10 punktów na wybraną kandydaturę. Na SMS-y czekamy do 7 grudnia do godz. 11.59.
NA WWW.GAZETALUBUSKA.PL/NASZEDOBRE ZNAJDZIESZ LISTĘ PRODUKTÓW I USŁUG, INSTRUKCJĘ DO GŁOSOWANIA ORAZ SPRAWDZISZ WYNIKI
To jednak nie koniec emocji. Choć w poniedziałek w południe uczestnicy konkursu dowiedzą się, kogo nagrodzili Czytelnicy, to jednak na ogłoszenie listy laureatów wybranych przez kapitułę przyjdzie im poczekać do finałowej gali, która odbędzie się 16 grudnia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?