Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nie bój się, kliencie!

(kok)
Ponad połowa Polaków nie wie, gdzie zwrócić się w obronie swoich praw jako konsumentów. Najnowsze darmowe poradniki mają im w tym pomóc.

Reklamacje, gwarancje, obligacje - dla niektórych te terminy to czarna magia. Dla nich Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał cztery poradniki. Pierwszy jest dla konsumentów, czyli... dla nas wszystkich.

- Chorujemy od czasu do czasu, a kupujemy codziennie - mówi Robert Jałowy, inspektor z Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Gorzowie. Drugi poradnik podpowiada, jak radzić sobie z usługami (np. w biurze turystycznym), trzeci przybliża rynek nieruchomości, a czwarty pomaga pomnażać pieniądze i brać kredyty.

Książki można odbierać od dzisiaj w Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie (pokój 811) i w delegaturze inspekcji handlowej przy ul Bohaterów Westerplatte 11 w Zielonej Górze.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska