Rozsypana sól z solniczki, a na niej napis Nowa Sól zachwyciła wielu mieszkańców Nowej Soli, którzy nie mogą się doczekać możliwości zakupu koszulki z takim motywem.
- Motyw jest bardzo fajny, nienachalny w sposobie przekazu, uniwersalny. Pasuje do różnych wyzwań i ubiorów - wyjaśnia Beata Kulczycka, naczelnik wydziału integracji europejskiej i promocji w urzędzie miejskim w Nowej Soli.
Wzór jest pomysłem prezydenta Wadima Tyszkiewicza. - Jest w tym projekcie dużo dosłowności, która zahacza o banał, a przez to wzbudza emocje. Ale nie zostały przekroczone granice banału. Koszulka ma w większości pozytywne opinie od osób, które ją widziały i chcą koniecznie ją mieć. Jednym będzie się podobała, i oni kupią, a innym nie będzie się podobała - dodaje Tadeusz Szechowski z wydziału promocji. - Na pewno zaletą koszulki jest to, że nie jest taka oczywista w kwestii promocji miasta, gdzie musi być herb miasta, jakieś hasło. Myślę, że graficznie nie jest przegadana.
Tadeusz Szechowski przypomina, że pojawiały się różne propozycje koszulek. - Można zrobić 20 i więcej projektów koszulek promujących Nową Sól, ale chodziło o to, aby na rozsypanej soli był napis Nowa Sól. Dyskusja na temat, czy można było zrobić inną lepszą, nie ma sensu, bo pewnie można by taką zrobić. Ale chodziło o taką koszulkę, z połączeniem dosłowności - wyjaśnia.
- Naszym celem było, aby koszulka była do noszenia aby była na tyle ładna i dobra jakościowo, żeby mieszkańcy chcieli ją kupić - dodaje Beata Kulczycka.
Za jedną koszulkę miasto płaci prawie 48 zł, a będzie sprzedawać po 35 zł, czyli dopłaci do każdej ok. 13 zł. Koszulki będą dostępne od czwartku, 21 marca w wydziale promocji urzędu.
ZOBACZ TEŻ: Kangury w Parku Krasnala w Nowej Soli
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?