Odwołujemy plebiscyt na najlepszy serwis

wak
Odwołaliśmy konkurs na najlepszy serwis dilerski
Odwołaliśmy konkurs na najlepszy serwis dilerski Fot. Mariusz Kapała
Udostępnij:
We wtorkowym dodatku ,,Za kierownicą'' ogłosiliśmy plebiscyt na ,,Najlepszy serwis dilerski''. Dziś postanowiliśmy jednak odwołać wspomnianą rywalizację.

Po ogłoszeniu zaskoczyła nas reakcja dilerów. Wielu z nich dzwoniło do redakcji ,,GL'' przekonując, że głosowanie sms-ami może być dla nich krzywdzące.

- Może się zdarzyć i tak pewnie będzie, że konkurencja chcąc mi zaszkodzić wyśle kilkaset sms-ów na moją stację. Wtedy ja mając dobrą opinię wśród klientów, zostanę oszkalowany - przekonywali dilerzy.

Inni mówili : - Z jednego komputera można wysłać kilkaset sms-ów na nie. A wtedy moja opinia bez żadnych podstaw zostanie zszargana i stracę klientów. Taka rywalizacja jest nieuczciwa.

Przypomnijmy, że do plebiscytu zgłosiliśmy 24 stacje dilerskie z Lubuskiego. Pierwszego dnia rywalizacji dostaliśmy 33 sms-y w tym 25 na TAK a tylko 8 na NIE.

Jednak wobec tak negatywnego odbioru naszego konkursu przez lubuskich dilerów, postanowiliśmy z niego zrezygnować.

Mimo wszystko my chcielibyśmy znaleźć sposób na miarodajną ocenę jakości usług serwisowych przez użytkowników.

Czekamy na propozycję i podpowiedzi od Państwa - jak Waszym zdaniem możemy to przeprowadzić.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 17

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
konkurs bedzie
L
L
W dniu 13.05.2010 o 13:36, strike napisał:

nie ważne czy dilerzy mieli rację czy też nie - pytanie kto wpadł na pomysł tak idiotycznego "PLEBISCYTU"


Co jest w tym idiotycznego? Żeby inni mogli się czegoś nauczyć na cudzych błędach? Gdybym wiedział wcześniej, nigdy nie zdecydowałbym się na korzystanie z serwisów Suzuki oraz Mitsubishi w Zielonej Górze. Mitsubishi jeszcze pół biedy, młody serwis, uczą się, trudno. Ale Suzuki? O kulturze obsługi muszą się jeszcze bardzo dużo nauczyć. Może od serwisu Mercedesa w Przylepie, a na pewno od Kimu w Świebodzinie!
L
L
A co z moimi pieniędzmi za smsy? Sam pierwszego dnia wysłałem trzy!
D
DEVIL MADONNA
W dniu 13.05.2010 o 16:09, drozd napisał:

plebiscyt kiedy lubuska sięgnie dna - czy w lipcy czy we wrześniu ?



a moze plebiscyt na najlepszy plebiscyt?
D
DEVIL MADONNA
i znow gazeta lubuska " NIE POMYSLALA "
najbardziej myslaca osoba tam jest portier
d
drozd
plebiscyt kiedy lubuska sięgnie dna - czy w lipcy czy we wrześniu ?
G
Gość
PLEBISCYT NA PROBOSZCZA !!!
P
Pl
Jakiś auto-dealer pierdnie a GL od razu się boi... To nie są media, to tchórze! Jakby tak każdemu podmiotowi publicznemu (państwowemu, czy prywatnemu, nie ważne) pozwolić na decydowanie czy materiał o nim się ukaże, czy nie, bo być może przypadkiem będzię dla niego krzywdzący, to w gazetach byłyby same ogłoszenia a w telewizji na okrągło teleturnieje. Oczywiście informacje powinny być prawdziwe - media nie mogą podawać nieistniejących faktów. Ale plebiscyt jest subiektywny i jego wynik pod kategorię prawdziwości nie podpada. Co nie nie znaczy, że można pozwalać na o szustwo. Na wątpliwości, które wysuneli dealerzy jest jednak proste rozwiązanie: 1 SMS z jednego numeru (i zakaz wysyłania z bramek o ile można wysyłaś z bramek smsy na numery specjalne - nie orientuję się)!
D
DEALER
W dniu 13.05.2010 o 13:42, ciekawy napisał:

Panie dilerze, proszę mnie poinstruować jak można z komputera wysyłać setki płatnych sms-ów...???



Jeśli Pan tego nie wie to bardzo mi przykro ..TRZEBA BYŁO SIE UCZYĆ... lub mieć takich znajomych
f
figofago
plebiscyt można robić jak jest konkurencja w serwisach np. w poznaniu honda ma 3 salony niezależne to i o klienta się starają - w gorzowie jeden to klienta mja w d..... a ceny z kosmosu. mało kto kupuje samochody w salonie w takich pipidów..... jak gorzów albo z.g. - jedzie się do dużego miasta i tam mamy chociaz 50% namiastki zachodu w traktowaniu klienta bo w naszym mieście to nawet 1% nie znajdziemy - gazeto i co tu oceniać ???
r
rakso70
Hmm nikt kto jest przy zdrowych zmysłach nie korzysta chyba z usług ASO!? Czyni się to tylko wówczas gdy auto jest objęte gwarancją. Sprzedawca jest szczególnie miły tylko wtedy gdy przybywamy kupić auto, później jest już tylko gorzej. W swej karierze kierowcy jeździłem samochodami różnych marek, zarówno prywatnymi jak i służbowymi. ASO rażą brakiem kompetencji i brakiem profesjonalizmu, są za to nastawione na drenaż kieszeni klientów.
1. ASO Fiata w ZG. O tym serwisie nie mogę powiedzieć złego słowa, hahahah a to wyłącznie dlatego, iż punto I, najzwyczajniej było bezawaryjne, a wymiany amortyzatorów i tulejek wahaczy dokonałem u "prywaciarza" za ułamek ceny serwisowej.
2. ASO Skody w ZG. Uffffff, dwa razy pęknięta przednia szyba (winą były naprężenia nadwozia). Wymieniona na gwarancji po ciężkich bojach- ASO za każdym razie tłumaczyło,że to od uderzenia kamienia (miejsce po uderzeniu powiększano lupą - tak lupą to nie żart). Klapa tylna w Octavii- kombi I, rdzewieje do dziś, mimo dwukrotnego malowania. Dałem sobie spokój z kolejną próbą jej reklamowania. To właśnie w ASO Skody, dowiedziałem się, że "szyba wymieniona na gwarancji nie podlega gwarancji".
3. ASO KIA w ZG. Gdy tam wszedłem pierwszy raz to odniosłem wrażenie, że przeniosłem się w czasie, lub jestem statysta w którejś komedii Barei. Radzę producentowi KIA przyjechać do ZG i zobaczyć kto i jak go reprezentuje....... skośne oczka się Koreańczykom szeroko otworzą.
4. ASO VW w ZG. Heheheheh serwisanci nie mogą stwierdzić dlaczego Caddy nie odpala, a dzieję się tak dlatego "ponieważ nie można go zapalić: ))))
c
ciekawy
Panie dilerze, proszę mnie poinstruować jak można z komputera wysyłać setki płatnych sms-ów...???
G
GT
Ostatnio coś dużo tych plebiscytów(smsy w cenie^^). Może warto zrobić plebiscyt na największy lubuski lubię czytać Gazetę Lubuską..
G
GT
Nie dziwię się że dilerzy sie boją.. jakbym miał oceniać pracę serwisu "Reno"(Renault) to na pewno bym nie wysłał na Tak. Przecież to co się tam dzieje to istny "meksyk"
s
strike
nie ważne czy dilerzy mieli rację czy też nie - pytanie kto wpadł na pomysł tak idiotycznego "PLEBISCYTU"
Przejdź na stronę główną Gazeta Lubuska
Dodaj ogłoszenie